|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hejs Har orat mig med att kolla in M3:or på den Engelska sidan Autotrader...man kan inte låta bli att bli sugen, när man kan få en fullt utrustad M3 3.2 för runt 80 tusen.... Utbudet är stort där, och det verkar som att de flesta engelska vagnarna har trevlig utrustning. Det stora problemet är ju som bekant rattens placering... OM man gör en sån import...är bilen ISKALL när man ska sälja någon gång? Vad tror ni? | |
|
jag hade aldrig köpt en högerstyrd bil... En V8 drar mer än man tror! |
|
|
Du lär aldrig bli av med den :( Nej, inga högerstyrda bilar såvida man inte bor i ett land där de kör på fel sida ;) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Nej de enda bilarna som verkar "godkända" i det här landet som höger styrda är Mitsubishi Evo, Skylines... /Johan Min bil: Länk |
|
|
Du får sälja den till en morgontrött brevbärare som har extra bråttom med sin postrunda :) Jag är ganska övertygad om att den blir iskall i sverige. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Misstänkte att så var fallet, men ett kul extraknäck att köra brev! :-) | |
|
Ja när M3:an är så "billig" här i sverige så går nog ingen å köper en högerstyrd.. BMDoubleVMthree |
|
|
Den enda högerstyrda M-bil jag skulle kunna tänka mig köpa och använda här i Sverige är denna..Länk Mvh Stephan |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Försök att hitta en vänsterstyrd i UK istället, då kan det bli billigt :) Till er alla önskas God Hjul och Gott nytt ÅR. ///MVH Hasso |
| Har faktiskt sett några E30 M3, vänsterstyrda, priser från 60... | |
BmwMutte |
Johan99: Jag har en kompis som hade en högerstyrd golf, så det spelar nog ingen roll vad det är för bil om den ska bli godkännd eller inte... |
| Sant! du får importera vad som helt med ratten på andra sidan! | |
|
M3 E30 fanns bara som vänsterstyrda så de går att köpa "riktiga" även i UK. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Menade inte godkänd utav SBP utan av begagnat marknaden... /Johan Min bil: Länk |
|
|
Man lär sig iaf fort att köra högerstyrt. enda knepiga är när man ska blinka, iaf för mig då åker vindrutetorkaren på! inte alltid men i bland! men har inte kört bilen så mycket än. de är inte en bmw! |
|
| Är det en Skyline måntro? ;) | |
|
STOFFE: Varför har du problem med blinkersern när du kör högerstyrt?... den spaken sitter ju på vänster sida om ratten ändå?!.. Iaf gör den det på postbilarna:-) har jobbat som lantisbärare ett tag! BMDoubleVMthree |
|
|
bilfreak: För att spakarna sitter tvärt emot på våra bilar. Postbilarna är förmodligen anpassade för att vara högerstyrda i ett vänsterstyrt land:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Spakarna sitter inte "tvärtemot" på högerstyrda bilar över huvudtaget. Pedalerna sitter likaså på samma vis som i vänsterstyrda bilar. Mvh Björn |
|
|
Ja om gaspedalen satt till vänster...då skulle det bli mycket att tänka på! Haha! Nej nu orkar jag inte hänga här mer.. GOD JUL PÅ ER!! ///Mosse |
|
| Japp ratten på högersida är jobbit-...... Tänk att växla med vänster... känns konstigt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.