AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
7.570

740:in på nestors bil ab?

Sida 2 av 2
Bättre med fördomar än inga åsikter alls! :-)
de
51
denpa
728ia -97
Borde stänga den här tråden....den har spårat ur
Jag har varit hos Nestors många gånger och tittat och prokört. Det har aldrig blivit något köp, men jag har blivit hyfsat vänligt bemött. Min uppfattning är att bilarna inte alltid är i toppskick, men oftast är dom väldigt billiga, så jag antar att man får vad man betalar för.

/Astroboy
7a
186
7an
BMW 740Ia 99
hade 740in i typ ett halv år o den funka bra men jag hade rost i ena skärmkanten och det är lagat 2ggr men har ju kommit tillbaka igen!!! hade inbrott i den 2ggr så d e rätt mycket nya grejjor på den o sen så e d utökat trä i den osv men den e rätt snålt utrustad föutom xenon o rollo skinn
Sp
1
Sprinkle
E38-97, E39-01
Nestors Bil AB i Vallentuna drivs av Greker. Och man kan säga att dom är seriösa bilskojare.
Ma
89
Mats-saH
740i -94
320i -02
...som hittat en nisch i att ge snåla svenskar vad dom betalar för?
Påminner inte så lite om 70-talets burktorg, glöm inte gummistövlarna!
Fö. verkar dessa "greker" betydligt harmlösare än många andra som handlar med betydligt dyrare, uppsminkade ök till bilar!
jag har hadlat en vinter bil en gång i tiden från nestor bil
en opel omega
den klarade inte av besiktningen samt att den gick sönder efter typ 2 veckor så det blev bara att skicka den till skroten
men som sagt vill man ha en billig bil så får man tyvär räkna med att den kanske inte håller

men för övrigt så har jag inget att säga om personalen , de va trevliga o välbemötande

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.