AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
2.862

Z4 ägare, Hur långa är ni.?

Sida 1 av 2
bmw320cab
Tjenare.

Får hem en Z4 3,0i i veckan (hoppas innan jul) och undrar lite över hur långa ni är som äger en sådan.?

Har kört E36 cab/coupe och sitter som gjuten, i en Z3 blir det värre får där får man knöö lite men får man inte plats i Z4 då.? (isåfall någon som vill köpa billigt ;) )

Vet att det är dumt att köpa innan man ens prov suttit men så är det i bland när man får bra pris.
Jag är 1,97, funkade utmärkt!!
Det är ju inte som att sätta sig i en sjua men väl på plats satt jag kungligt...

/Wille
bmw320cab: kul med folk som fortfarande vågar sig på spontanköp. jag skulle nog inte våga köpa en bil jag inte har provkört. Det är många gånger man föll pladask för en bils utseende för att sedan få en kall dush vid provkörningen.
I fall av Z4 tror jag dock att du inte kommer att bli besviken!
Men hur lång är du själv? under 2M borde det inte råda några problem...

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

bmw320cab får man veta vad det är för bil du köpt..vilken motor ,färg och så
Z4 3,0i borde väl ha en 3 liters rak sexa på 231hk? ;)

Mvh
Ke
711
Kenta
G31 520dAT -18
Är 1.83 inga problem, farsgubben är 1.98 = stol längst bak samt begränsat synfält !
men hallå, det är bara att cabba ner och kicka ut :-)

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

eF
900
eFx
520d Touring -09
1,82.. just lovely! :)

/eFx
www.z4.se
Visa användare
227
oooo_quattro
520xDT -16
180 såklarat inga problemas! ;)

Vet att 190-192 inte är ngt problem för den delen, stolen längst bak bara och sätet lite uprätt.
bmw320cab
"bmw320cab får man veta vad det är för bil du köpt..vilken motor ,färg och så"

Blev en 3,0i en 03á med 3000mil på mätaren utan navi,auto.
Skall bli skoj, men verkar som att den kommer hem efter jul.

En sen men glad julklapp. :)
bmw320cab
glömde juh att den är grå. ;)
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Grattis!! Nåja Du "får" ändå inte köra en sport BMW på vintern enligt fanatikerna här på forumet...

/Caspar
Bilen: Länk
Hemsa: Länk
bmw320cab
Hehe.. i know .. Men vi får se hur den är när jag får hem den så att man passar i den annars får jag tyvärr sälja av den och då får det bli en m3 cab (för den vet jag att jag får plats i).. lol
Caspar:

Får? Det tror jag inte det är någon som har påstått. Men däremot har det påpekats det faktum att man utsätter bilen ett mycket större slitage. Men givetvis är det upp till var och en att avgöra vilken behandling man vill ge sin bil.

Dessutom är det ju bara runt 3 månader kvar till våren är här :D

/// Olof

- Überlegenheit aus Bayern -

Länk
Det är ju därför han skriver "får" och inte får, din fårskalle. :-)
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Olof: He he... varför är jag inte förvånad att Du vaknar till liv!! Nu väntar vi bara på Wendtan och Kalle H.. :-) ml99 förklarade det hela ganska bra!!

/Caspar
Bilen: Länk
Hemsa: Länk
bmw320cab
Kan juh tillföra att jag kommer ut och slaska runt i snön iallfall när bilen kommer hem.. lol..
Caspar: Rätt skall vara rätt :P

/// Olof

- Überlegenheit aus Bayern -

Länk
bmw320cab
Verkar som om bilen kommer efter nyår. :(
190 cm no problemo

Z-POWER!

Dr
19
Dr M
Z4 -03
Jag tror att jag har rekordet i detta forum med mina 201 cm. Det är inga problem, däremot ratade jag både Z3 och SLK samt en äldre 911 pga ont om utrymme för ben och huvud.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.