|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Sanslöst!! Jag drömde häromnatten, att jag glömt min fina 735:a på gatan med nyckeln i tändningslåset. >När jag kom ut var var bilen givetvis stulen, o jag blev förtvivlad, då jag endast hade trafikförsäkrat den!!!???. Jag skulle ju skjutsa min mor till en fest, o hur skulle jag förklara detta då? Hon var väldigt mån om att få åka i just denna min bil... Jag sprang o letade på varenda gata i staden utan att hitta den o ju mer jag sprang, desto säkrare blev jag på att de som stulit den hade förstört den...När jag vaknade, fullständigt säker på att detta hade skett, ringde jag polisen från telefonen bredvid sängen, men visste inte riktigt vad jag skulle säga....då jag kom mer till sans varefter sekunderna gick....de trodde nog jag var HELT slut i huvudet!!!! Kanske är det "tröja" som gäller.... Alt. byta bilmärke....Hoho :-) BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Haha, ett tips är ju att i alla fall ha telefonen långt borta eller slå på telefonlåset så man hinner vakna till innan man ringer olämpligt. Ungerfär som den tjänsten där gamla olämpliga nummer i mobilen spärras fredag och lördagskvällar kl 2200... /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.