|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jodå jag har kvar den! Fungerar utmärkt fortfarande, men den måste strömmen måste vara i ganska länge om det är kallt, eftersom den inte har så hög effekt. Använder dock inte värmaren så mycket idag då jag har bilen i garage för det mesta. Men till din bil så finns det ju vanliga kontaktvärmare/blockvärmare vill jag minnas. Bör ju vara bättre trots allt.. --- Min bil: Länk |
|
|
Det är ju skönt att höra. såg också att du haft lite strul med din E38 nyligen men skönt att det löste sig. Sitter o kollar på de som skulle vara lättast o billigast att montera.. Blockvärmare är oftast inte ett av dem. Kollar även på en värmecirkuleringspump man montera mellan motor och torpedväg |
|
|
Jag lät montera samma motorvärmare hos samma mekaniker förra vintern som Johan_S, och är enbart nöjd med resultatet! //David Mitt åkdon: Länk |
|
| Får man fråga vad jobbet gick på så har jag ett riktpris även om jag nu har M60 V8 | |
|
Jag blev fakturerad på 2900kr av Kjells Bilservice. Kostnaden omfattade arbete, doppvärmare och defa motorvärmarkabel. //David Mitt åkdon: Länk |
|
| samt oljetrågspackning* | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.