|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| va ja har hört så ska M6an ha runt 700hk me då måste man ha glycol i i luft filtret så att avgas röret i smyg släpper ut luft som ska bli hk... | |
|
men man vet aldrig ! de beror ju på hur storabackspeglarna e ! de får ju inte va för stora för då blir luftmotståndet för stort. men man måste ju ha back speglar så man kan se vad som händer bakom bilen...de tycker ja va tycker ni ? |
|
|
Dekker: ÖÖÖHHHH, Maclaren F1 motorn tillverkades utan en enda kompromiss, denna bil fick kosta 1miljon euro... Detta knappast fallet med M6, den ska väl läggas i ett segment om inte samma prisklass som M5, så aningen högre. Inte kan väl du jämföra McL F1 med en M6? Citat: "Enligt dig verkar varenda en rasat" Snälla peka mig också i den riktningen där jag skrivit detta???? |
|
|
ja tycker iaf att dom borde göra fler M bilar..fast då med takräcke så man kan ta med sitt husdjur om man ska ner på stan å shoppa lite... power to the people ! M power !! jajaja kiitos kiitos... |
|
|
Tror inte att bilen på bilden är photoshoppad.Ser ut som bilen här: Länk Dime M Länk |
|
|
flera bilder: Länk Dime M Länk |
|
|
BMW har lyckats förr, och kommer göra det igen. Får jag lov att påminna herrarna om M1'an? ;-) Den stannades väl på strax under 290 hk om jag inte missminner mig, men samtidigt gick det att få ut 600-700 hk ur en 3,5-liters mittmonterad sexa. På den tiden! Modern teknik, större volym och fler cylindrar är faktorer som borde medföra en ganska bra grund för många hästar i stallet. :) /Berga BMW - Beste Marke Weltweit. |
|
| den såg grym på dem där bilderna...fälgarna såg rätt läckra ut | |
V12 LeMans |
korrigering . detroitmässan ;-) Länk kanske CSL med 600 PS |
|
Länk Ser ut som vi som förutspådde 507hk hade rätt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.