|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Till alla E32 fans, syftet med mitt första inlägg var inte att starta en debatt om E32an, verkar dock som att många kände sig provocerade av mitt inlägg, dock så står jag för det, på sikt tror jag E32an kan bli något speciellt men i dagsläget ser jag inget "värde" i modellen, mer än att det är en komfortabel bruksbil... |
|
| Det finns helt enkel för många E32or för att jag ska kunna se dom som entusiastbilar, men fortsätter bilarna att förfalla i samma takt som nu så är de fina exemplaren mer eftertraktade ganska snart. | |
|
E32 har verkligen INGET gemensamt med en Toyota. E32orna ÄR speciella bilar...TROTS att dom e gamla. Som sagt, gediget ihop skruvade kvalitets maskiner är vad de är. The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
| Seven_, sant, en annan skillnad är att Toyotan går i alla väder=) | |
andha45 |
Trist men sant: Toyota har otroligt mkt bättre kvalitet än europeiska bilar. - antal/omfattning garantirep. - predelivery check hur många fel man hittar - kostnad för beg.garanti allt talar för Toyotas kvalitet Ändå köper man ingen |
| Satsa på E38, tycker jag. Ser smäckrare ut än E32. Ska det vara riktigt flott för samma pengar rekommenderar jag E3 eller E9, men då uppkommer genast behovet av annat fordon vintertid. | |
|
Halt,,, nu har det väl gått för långt när man tänkte sig en slappakväll framför burken o vad får man se,jo nån som snackar tyo o ta tillråga på allt i storbumse forumet. Skärpning tack>>>>>>>> mvh/micke Länk Länk Ny 02sida |
|
andha45 |
e38 är riktigt lyckad, inte bara desingmässigt. Den markerar höjdpunkten på en era med låga, långa och breda bilar med hög komfort och bra väghållning utan ESP, adaptiv fjädring etc. Bör bli en klassiker. |
|
Jaken: Du har helt rätt...Toyota är i mitt tycke världens bästa bil (KVALITETSMÄSSIGT!). Detta är bevisat åtskilliga ggr. Den dagen Toyota bygger bilar med känsla som Tyskarna, ska jag övergå. Som du förstår kommer det ALDRIG att ske:) The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
| Vänta bara seven_..... | |
|
Har nu köpt bil, åker ner till BMW Tyskland och hämntar nästa lördag. Tack vare era synpunkter här i forumet blev det en 09.98 med M62/TU motorn. Antrazitgrå/Shadow line med svart skinn. Nu håller man bara tummarna att skicket är hyfsat, lite nervöst att köpa något för nästan 120´ osett. Tack för synpunkterna! ---- Rasen nicht reisen |
|
|
Lycka till Jack! Mycket bil för pengarna! |
|
|
Ett bra val, vet själv hur det kändes för 1½-år sedan när jag "hämtade" hem min nuvarande E38. Ett litet lyckorus följer den där lilla tveksamma känslan som man trotts allt har från början. Lycka till Jack! Mvh. Patric Min E38 Länk BMWCS #4598 |
|
|
Tack PJ och jaken, det känns som det kan behövas. ---- Rasen nicht reisen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.