|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej alla glada Bmw ägare (ni andra också givetvis). Var kan man köpa/beställa den "lilla,diskreta" M-avslutningen på bakluckan till E39 karossen. Har en E39 på gång med en lite för extrem Schnitzer vinge (silver lack) bilen har för övrigt M-paket så det skulle bli lite tomt bak om man bara avlägsnade vingen utan att sätta tillbaka något. Inget illa om schnitzer, men föredrar själv något mer diskret:). En fråga till:) Någon som vet när Angel-eyes, led-ljusen bak började komma på E39 karossen. Är det standard vid någon årsmodell eller alltid extra tillval? Min E39 som skall införskaffas i Tyskland är en -01 med Xenon Ljus. Tacksamm för alla svar. | |
| G2styling.se säljer sådana för 999:- | |
|
Faceliften kom på 01, dvs bilar tillverkade 9/00 eller senare. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tack för tipset om G2 styling, precis vad jag var ute efter. Angående årsmodellen, eftersom det är en -01 borde den alltså vara utrustad med AE och Led eller? Vad kan exclusiv pkt samt business pkt inehålla? Den här bilen har båda. Nån som vet på ett ungefär? Vh/ Kermit. |
|
| Lyfter denna tråd igen ! G2styling verkar inte finnas kvar längre ! Nån som vet vart man kan köpa den lilla M vingen ? | |
|
BMW måste ju ha den...jag köpte den till min 330 där... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Hej! Just varit inne på ebay tyskland och kollat. Finns flera som säljer till varierande priser. www.ebay.de. Vet inte hur mkt BMW tar för en kanske lönar sig att kolla först? |
|
|
Jag har för mig att jag betalade ca 1700:-, lackerad och monterad. / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Tro det eller ej, men dessa har den. Ser identiskt ut med originalet. Tillverkad i plast (ej glasfiber) Är själv väldigt skeptisk till 99,9% av det firman säljer, men denna del är faktiskt bra! Länk |
|
| Carl L ---> under vilken rubrik ? Den fanns ju inte med under spoilers vad jag kunde se !? Varunummer ? | |
|
Latex: Tror Carl L menade den här-------->Länk I mitt fall blev det inte den bilen som jag först trodde (visade sig att den var manuell) utan blev en annan 540 med den "lilla" spoilern. Vh/Kermit. |
|
|
Någon som vet om Danmobilitys M-vinge passar E36 Coupe? Eller är den för bred? Mvh Andreas. |
|
|
stylabilen.se säljer orginalvingen för runt 1000:- vill jag minnas. // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
| Beställde en idag ifrån Länk - kostade 667,00 kr inkl. frakt. Jag återkommer om den är att rekomendera när jag fått hem den i nästa vecka ! | |
|
Är det någon härinne som köpt Dan Mobilitys läpp och monterat den på en E46 coupe/cab?? Hur blev resultatet i så fall? Vill gärna veta pga att jag tänkt beställa en själv... - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
| Fick hem den förra veckan och den ser väldigt bra ut ! Så nu ere bara in med den på lack ! | |
| Jag har beställt ett par st från danmobility, dock brukar man få finspackla baksidan på den innan lack, då den brukar vara ojämn, men den e ju billig ialf:) | |
|
Jag har beställt ett par st från danmobility, dock brukar man få finspackla baksidan på den innan lack, då den brukar vara ojämn, men den e ju billig ialf:) Seastreams Garage -no compromises Länk |
|
|
Okay, men fortfarande ingen som monterat en på E46:an?? (Coupé/Cabrio?) Nyfiken! :-) - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
Finns ju för 49.90 eur till E46 på ebay.de annars men är ju lite krångligt att beställa därifrån + vem vet hur passform osv är... - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
Gemini__ |
Köpte en M-läpp till E34:an på ebay.de. Tycker det fungerar bra att köpa därifrån, passformen på den läpp jag köpte är bra dessutom. Mvh: Thomas |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.