AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
2.926

Var kan man hitta den lilla M-vingen?

Sida 1 av 2
Visa användare
1.400
grodan kermit
540iam -02
M Sportfahrwerk II
Hej alla glada Bmw ägare (ni andra också givetvis). Var kan man köpa/beställa den "lilla,diskreta" M-avslutningen på bakluckan till E39 karossen. Har en E39 på gång med en lite för extrem Schnitzer vinge (silver lack) bilen har för övrigt M-paket så det skulle bli lite tomt bak om man bara avlägsnade vingen utan att sätta tillbaka något. Inget illa om schnitzer, men föredrar själv något mer diskret:).

En fråga till:) Någon som vet när Angel-eyes, led-ljusen bak började komma på E39 karossen. Är det standard vid någon årsmodell eller alltid extra tillval? Min E39 som skall införskaffas i Tyskland är en -01 med Xenon Ljus.

Tacksamm för alla svar.
Sa
179
Sackan
318d -09 (E91)
G2styling.se säljer sådana för 999:-
Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Faceliften kom på 01, dvs bilar tillverkade 9/00 eller senare.

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
Visa användare
1.400
grodan kermit
540iam -02
M Sportfahrwerk II
Tack för tipset om G2 styling, precis vad jag var ute efter. Angående årsmodellen, eftersom det är en -01 borde den alltså vara utrustad med AE och Led eller?

Vad kan exclusiv pkt samt business pkt inehålla? Den här bilen har båda. Nån som vet på ett ungefär?

Vh/ Kermit.
La
64
Latex
520i M sport xdrive - 17
Lyfter denna tråd igen ! G2styling verkar inte finnas kvar längre ! Nån som vet vart man kan köpa den lilla M vingen ?
BMW måste ju ha den...jag köpte den till min 330 där...

/ Mvh Joakim

Fd 330ci:
Länk
ea
473
easy rider
M5 e39 2002/6
Hej!
Just varit inne på ebay tyskland och kollat. Finns flera som säljer till varierande priser. www.ebay.de.
Vet inte hur mkt BMW tar för en kanske lönar sig att kolla först?

Jag har för mig att jag betalade ca 1700:-, lackerad och monterad.

/ Mvh Joakim

Fd 330ci:
Länk
Tro det eller ej, men dessa har den. Ser identiskt ut med originalet. Tillverkad i plast (ej glasfiber)

Är själv väldigt skeptisk till 99,9% av det firman säljer, men denna del är faktiskt bra!

Länk
La
64
Latex
520i M sport xdrive - 17
Carl L ---> under vilken rubrik ? Den fanns ju inte med under spoilers vad jag kunde se !? Varunummer ?
Visa användare
1.400
grodan kermit
540iam -02
M Sportfahrwerk II
Latex: Tror Carl L menade den här-------->Länk

I mitt fall blev det inte den bilen som jag först trodde (visade sig att den var manuell) utan blev en annan 540 med den "lilla" spoilern.

Vh/Kermit.
Do
17
Dole
328i M Coupé -96
Någon som vet om Danmobilitys M-vinge passar E36 Coupe?
Eller är den för bred?

Mvh
Andreas.
ts
2.039
tsaros
E60 M5 -07 Lci
stylabilen.se säljer orginalvingen för runt 1000:- vill jag minnas.

// Mvh Andreas

Min 540i6
Länk
La
64
Latex
520i M sport xdrive - 17
Beställde en idag ifrån Länk - kostade 667,00 kr inkl. frakt. Jag återkommer om den är att rekomendera när jag fått hem den i nästa vecka !
Är det någon härinne som köpt Dan Mobilitys läpp och monterat den på en E46 coupe/cab?? Hur blev resultatet i så fall? Vill gärna veta pga att jag tänkt beställa en själv...

- UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE -
La
64
Latex
520i M sport xdrive - 17
Fick hem den förra veckan och den ser väldigt bra ut ! Så nu ere bara in med den på lack !
Visa användare
401
seastream
118d -08
Jag har beställt ett par st från danmobility, dock brukar man få finspackla baksidan på den innan lack, då den brukar vara ojämn, men den e ju billig ialf:)
Visa användare
401
seastream
118d -08
Jag har beställt ett par st från danmobility, dock brukar man få finspackla baksidan på den innan lack, då den brukar vara ojämn, men den e ju billig ialf:)

Seastreams Garage -no compromises

Länk
Okay, men fortfarande ingen som monterat en på E46:an?? (Coupé/Cabrio?)

Nyfiken! :-)

Finns ju för 49.90 eur till E46 på ebay.de annars men är ju lite krångligt att beställa därifrån + vem vet hur passform osv är...

Gemini__
Köpte en M-läpp till E34:an på ebay.de. Tycker det fungerar bra att köpa därifrån, passformen på den läpp jag köpte är bra dessutom.

Mvh:
Thomas
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.