|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
SpineKracker |
håller med FD-Ormen.. vingar läppar mm passar bäst på racingbanor där de fyller en funktion. Hänga på styling som inte ens är testat i vindtunnel eller liknande ser jag ingen som helst mening i, gör ju bara bilen sämre! Nakata: Det du tänker på är inte schitzofreni, det är kluven personlighet. Scitzofreni och kluven personlighet är inte direkt sammankopplade, däremot finns det enstaka fall där båda symptom uppträder. Schitzofreni innebär stark förfoljelsemani och ångest. Medan kluven personlighet, som f ö är ytterst ovanligt, är just vad benämningen antyder. Sådärja, nu har jag fått det sagt. =) Lite OT men ändå.. E30, för att man vill. |
SpineKracker |
stavade visst som en kratta ser jag.. E30, för att man vill. |
| den är ju assnygg | |
Ekin |
ja tyckte den var snygg...inte alls nåt fel. |
|
om ni läser bilsport nr 25 tror jag att de e så får ni mer info... själv tycker jag att han har kört för mycket "japstyle"... o lagt ner för mycket tid på detaljer som jag personligen tycker inte passar ex e36 bakljusen... jag skulle: *tagit bort vingen *bort med lambodörrarna *behålla orig bakljusen fast mörka *byta ut avgasrören mot dubbla rör på EN sida(han har singel på varje sida) *byta ut fälgarna mot splitfälgar med djup typ ac schnitzer, RH, brock etc *fixa tanklocket så de ligger i linje med karossen o inte buktar ut då skulle den va jäkligt snygg... skulle likna andra e36:or iof, men skulle ändå skilja sig ur mängden tack vare breddningen men inte lika mycket som han vill.. de e ju därför han har stylat den som han har... enligt mig så funkar bmw bäst med tysk stuk, dvs stilren styling, ganska sänkt o brutalt feta fälgar... Men som sagt.. smaken e som baken.. de finns dem som tycker att den e skitfin just som den e.. tycker att vi ska ge honom cred för att han vågar kapa i en m3:a, o inte följer strömmen... ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
|
ska vara e46 bakljusen i början o inte e36... ;) ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
|
Den som tyckte att den där BMWn var ful kanske skall ta sig en tittp å denna o tänka om !!! :| Länk ---- Deutmeyer's Länk |
|
SpineKracker |
deutmeyer328 vaddå? den va ju skithäftig!.. hahaha.. heeeeelvete va ful! E30, för att man vill. |
|
gaaahh! det borde vara förbjudet att göra sådär med en bil! |
|
SpineKracker |
måste vara olagligt med sånna där fronter och kjolar.. får höra med Jesperado...over and out godnatt. E30, för att man vill. |
|
Jo det var det jag menade! Tytcker det är skittataskigt att klaga på M3an.......när det finns en del som spöker ut sina älsklingar sädär !!! En sån kille skulle inte få ha bmw! ---- Deutmeyer's Länk |
|
| Det där fronten sitter på en E36 325i Cabriolet som hittat till en bilhandlare här i Sverige. Länk Som sagt, tusen gånger i denna tråd, smaken är som baken - men detta måste väl alla tycka illa om? | |
|
Tack för alla komentarer... Jag tål kretik ingenfara... Bygger bara efter eget tycke. |
|
SpineKracker |
erc: hehe.. nej dendär kan väl ingen vettig människa gilla?! E30, för att man vill. |
|
MoggZ > Det är så det skall låta! Man skapar det man själv tycker är fint. Skulle aldrig bygga en bil bara för att andra skulle tycka den är häftig (även om det är en trevlig bonus). Även om jag är original freak så kan jag inte låta mig imponeras över den kreativitet och hängivenhet som präglar "styling folket", imponerade med folk som kan lägga timmar på smådetaljer eller hitta på egna lösningar på problem som uppkommer under byggets gång. Kör hårt och låt dig inte kuvas av såna original nötter som mig ;-) /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
|
hoho... nej nej det klart att jag bygger det jag själv tycker är snyggt! Har aldrig hört så här mycke negativt (inte för att jag bryr mig alla får tycka vad dem vill) när jag är ute och ställer ut på sommrarna men det är väl för att folk har ett internet att gömma sig bakom.. :O) ha de fint ALLA ! |
|
SpineKracker |
Eller så beror det på att här endast finns BMW-entusiaster medan det på träffar ofta finns diverse löst folk, folk som gillar Japanbilar t ex. E30, för att man vill. Mer GO än SHOW är mitt motto. |
| deutmeyer328, jag hoppas att det var böter från stilpolisen som satt på framrutan... | |
| Den är ju läcker... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.