AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
4.566

Ful bmw!

Sida 1 av 3
No
358
Noel
E65 BMW 745 -02
E39 BMW 530dAT individual -99
Kolla in den här bmw:n
Såg den i somras.
Hur kan man göra så med en bil?
så smaklöst

Länk

Länk
Visa användare
219
beni1979
323ci-00_e46
nää men så illa var det väl inte...

Länk
Länk
Ro
31
Rodgee
325i -92
Jag tycker den var skitsnygg!
SpineKracker
tycker han skulle skippat huvförlängaren och "splitters" på spoilern.. annars ok.

E30, för att man vill.
Visa användare
412
ppeellee
BMW M6 -86
Smaken är som baken ,delad =)
Jag tycker personligen att bilen är fin och det ligger nog ett antal timmar bakom detta bygget. Är väldigt trött på dessa "Vilken ful bil" trådar. Respektera att alla har olika smak och titta inte om det ser för j*vligt ut. Tror nog att det är rätt knäckande att ha gjort detta bygget och sedan läsa sånt här.

Morgan Lindströms M3:a ifrån Eksjö.

Såg den på tullinge och efter att ha granskat den väldigt kritiskt så va det en del lack missar på den. Bland annat så va det lite snålt med putsningen på vissa ställen där lacken va förhöjd osv. Men det kanske är åtgärdat nu? Lukas Koos`s polare som byggt bilen allså Morgan Lindström och Sebastian Ride med viss hjälp. Det ända som jag inte tyckte om va att de hade vita baklysen ifrån en E46:a, vitt funkar inte så bra på den "Fiat/Lancia Arancio Oria" färgen. Står mycket om den i Bilsport 25.

Jag tycker breddningen är grymt läcker.!
Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
Man har nog sett mycket värre. Jag tycker den är snygg!
SpineKracker
värsta jag sett i m3väg är den gula med gröna rutor och lambodörrar.. står typ rpm.com eller nåt på den.. vet ni vilken jag menar?
snacka om att våldta en fin bil...

E30, för att man vill.
ja
186
jarivan
BMW 530d X-drive -14
Audi A6 2.0 TFSI -07
jag tycker faktiskt att den var skitfin.. fräck färg också
Fin bil som fan, Mycket bättre byggd än KOOZ Celica.
Det enda som jag såg som var fel på den var vid tanklocket...där man såg spackelkanten .

Den där bilden är tagen från Eskilstuna-träffen arrangerad av:

Gasa.mer.nu MK
Länk

----
Deutmeyer's
Länk
No
358
Noel
E65 BMW 745 -02
jo jag vet, har sett värre.
Men tycker inte den var snygg iaf.
den är ännu fulare när man ser den live.
klart att det är mycket jobb nedlagt på den.. men vad spelar det för roll när det inte ser bra ut? :)
Den där gula m3an tror jag att jag har sett. den var verkligen inte snygg.

ingen som håller med mig om bilen jag visade?

No
358
Noel
E65 BMW 745 -02
jämför man med bilarna i "varför måste dom" galleriet så är iofs den här jävligt snygg
verkar inte som det.
men försök styla upp 320n så får vi se vad du tycker är snyggt då? ;)

----
Deutmeyer's
Länk
Jag tycker att den ser riktigt grotesk ut. I mina ögon är inte det där någon BMW längre, utan någon form av 2000-talets EPA-traktor.

Jag vet att ägaren till bilen finns på forumet och hoppas att han inte tar illa upp för att jag har en avvikande smak. Jag respekterar allas smaker även om jag inte delar dem.

Mvh,
Kalle
_____
525an: Länk
SpineKracker
Personligen tycker jag originalstuk håller bäst i längden. Oftast när det ska stylas blir det bara overkill och fult..

E30, för att man vill.
Efter att motvilligt ha besökt Vallåkraträffen så är jag inte ett dugg förvånad. Faktum är att jag inte längre får kräkreflex av sådana här bilar - man blir bara apatisk, andas in djupt och tänker på något annat.
Tyvärr får ju folk göra som de vill med sina bilar ;)

/// Olof

- Überlegenheit aus Bayern -

Länk
GI
2.196
GINO
På jakt efter en ny pärla.
Med M II E 46 front + silver eller stårgråmettalic lack skulle den ha sett jävligt grym ut!!!!! :-)

Jävligt fint jobb annars
SpineKracker
Appropå styling, var det någom som såg E46:an som var med i Motorjounalen`? Den med turbo, kompressor och lustgas? Jäääävlar vilket monster!! =D

E30, för att man vill.
Den är till salu för 260 000:- nu om någon är sugen :-DDDD

Länk

Mvh,
Kalle
_____
525an: Länk
Hmm, är ingen större vän av styling men måste medge att huven såg lite fräck ut med en svag vinkel över framlyktorna, även om liknelsen med Nissan Skyline blev lite väl påtaglig.

I övrigt var jag inte så förtjust i ombygget, men huvudsaken är att ägaren är det.
da
1.042
danragn
BMW Z4 M Roadster
BMW 520 M Sport
Riktigt fin...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.