|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Grattis!! Skänka pengarna till rädda barnen nu då? = ) Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
|
Jag betalde 10875 kr två gånger för bilen blev inte godkänd första gången, det var vid fullastprovet som co-halten var någon tiondel för hög. Sedan fick jag tillbaka pengar för en ny kat och lambdasond. Jag fick även reseersättning och hotellersättning. Det jag inte fick som jag yrkat var ersättning för förlorad arbetsinkomst då jag inte hade kvar någon ledighetsansökan att visa upp... Räntan räknas från dagen min ansökan kom in, 2004/12 Jag kommer att lägga ut info om detta på min hemsida under helgen (www.nordicxenon.se) där mitt brev till JK i helhet kommer att finnas för er som vill prova lyckan. Lycka till, det kostar inget att försöka! |
|
|
Jag fick köra bilen två gånger då den inte passerade första testet, det var för hög co vid fullastprovet. Däremot klarade den bilprovningens gränsvärde med glans. Jag fick köpa ny kat mm. Sedan fick jag ersättning för resor och hotellkostnader. Ränta fick jag från den dag jag skickade in anspråket. Jag har altså inte "tjänat" på detta utan fått tillbaka mina pengar även om det känns som en vinst. Jag ska sammanställa hur jag gick tillväga med anspråket i sin helhet på min sida www.nordicxenon.se för dem som är intresserad. Det var oerhört enkelt iallafall. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.