|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag vet ju att majoritet "inklusive mig själv" säger.... AS FULT, dock hade det varit trevligt att se bild med på dessa monterade Länk på bil! --- Den Svarte: Länk /Chrille | |
brattwurst |
Påminner starkt om baklysena till Ford Tanus från 60 talet. (inget illa ment) Såg bara en slående likhet. |
Svärd |
Va faktiskt på fest i helgen i en lokal där det stod en E30 med just sånna bakljus och jag tyckte att det var riktigt snyggt. Tror att det är samma kille som har annonsen Länk som e ägare till den E30n. Kan vara värt ett mail... ///M That´s Hot! |
|
Tycker personligen att dom är förbannat fula o skulle aldrig få platsa på min bil... ___Piff___ sex är bra, sex har jag under huven på min bil =) |
|
Svärd |
Nej chefen satte liknande på sin E36a men där passade det inte alls. Somtur va så var dom inte täta så han fick byta till vanliga röd-vita... Men smaken är ju inte lika som tur e... ///M That´s Hot! |
|
Sök på e30.de tror jag har sett en bil med sådana bakljus. Det är INTE vackert! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Se här: Länk Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Har sett något liknande på en 325 -93 på Blocket. Knallgul, sänkt, jättevinge och jättetillfälle. Såg verkligen för taskigt ut. "Hej, jag har en bil med ypperlig formgivning och förträffliga detaljer. Kan jag på något vis göra den fulare än tillåtet? Aha, Lexus-bakljus och klarglas till framblinkersen....." Urrrk. |
|
SpineKracker |
e30 på länken va ju ypperligt fin men bakljusen..bakljusen! aaaaaaah! fan va fula E30, för att man vill. |
| den passar väl lite olika beroende på färg | |
|
nää usssshh.. jag tycker inte att sånna lysen är så snygga och jag tycker inte dom passar så bra på bmw:ar men andra bilar typ japs kan det vara ok på... B-M-W |
|
| Någon som har bild på de nya bakljusen realcar säljer till e30??? såg dom i en annons i street xtreme | |
| De bakljusen är fula, men det såg bättre ut monterat än jag trodde. Dock blev det inte snyggt. | |
|
okej... he he.... Var ju inte jätte snyggt precis... trevlig färg på bilen dock... Men det är ju ändå inte exakt sånna jag länkade till övertst... --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
svintoleffe |
Tycker dom var sjyst jag. Skulle gärna vilja se hur dom såg ut monterat på en bil. Länk Min Bmw MVH Leffe |
| Det har kommit helvita bakljus till E30 nu och jag skulle hellre köpa sånna... | |
|
Ja dem som var med i Realcars annons i senaste Street Xtreme var ju inte så fula! Fast då tänker jag på dem röd/vita och inget annat.. Ingen som har bild på dem? Länk "Diesel är inget för veklingar" |
|
|
Precis bild.... Hittar dom inte på realcars hemsida... --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
Smygtittade lite inne på preeem macken i tidningen precis och de är ju ok (lite volvo 740 look) men va fan... det är i alla fall snyggare än vad lexuslyserna är.... Någpn som har bild på dessa monterade? --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
| dom där lysena följde ju inte ett jota av E30:ns org design ... ungefär som å lägga en falukorvs skiva på en gräddtårta , de sticker ut å passar inte in... | |
|
Vilka syftar du på beatnik.. Lexus lyserna eller de nya från realcar? --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.