AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.934

Någon som har bild på E30 med såna här bakljus?

Sida 1 av 2
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Jag vet ju att majoritet "inklusive mig själv" säger.... AS FULT, dock hade det varit trevligt att se bild med på dessa monterade Länk på bil!

---
Den Svarte: Länk
/Chrille
brattwurst
Påminner starkt om baklysena till Ford Tanus från 60 talet. (inget illa ment) Såg bara en slående likhet.
Svärd
Va faktiskt på fest i helgen i en lokal där det stod en E30 med just sånna bakljus och jag tyckte att det var riktigt snyggt.

Tror att det är samma kille som har annonsen Länk som e ägare till den E30n. Kan vara värt ett mail...

///M That´s Hot!
Visa användare
185
Pirelli86
320da F31 -13
325da E91 -10
325i Cabrio -88
E90 Banracing
Tycker personligen att dom är förbannat fula o skulle aldrig få platsa på min bil...

___Piff___

sex är bra, sex har jag under huven på min bil =)
Svärd
Nej chefen satte liknande på sin E36a men där passade det inte alls. Somtur va så var dom inte täta så han fick byta till vanliga röd-vita... Men smaken är ju inte lika som tur e...

///M That´s Hot!
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Sök på e30.de tror jag har sett en bil med sådana bakljus. Det är INTE vackert!

Mvh Abbe

Dagboken: Länk
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Se här:
Länk

Mvh Abbe

Dagboken: Länk
Har sett något liknande på en 325 -93 på Blocket. Knallgul, sänkt, jättevinge och jättetillfälle. Såg verkligen för taskigt ut. "Hej, jag har en bil med ypperlig formgivning och förträffliga detaljer. Kan jag på något vis göra den fulare än tillåtet? Aha, Lexus-bakljus och klarglas till framblinkersen....."

Urrrk.
SpineKracker
e30 på länken va ju ypperligt fin men bakljusen..bakljusen! aaaaaaah! fan va fula

E30, för att man vill.
den passar väl lite olika beroende på färg
jp
464
jpn
523im -99
nää usssshh.. jag tycker inte att sånna lysen är så snygga och jag tycker inte dom passar så bra på bmw:ar men andra bilar typ japs kan det vara ok på...

B-M-W
Lu
41
Lursé
325i -88
Någon som har bild på de nya bakljusen realcar säljer till e30??? såg dom i en annons i street xtreme
De bakljusen är fula, men det såg bättre ut monterat än jag trodde. Dock blev det inte snyggt.
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
okej... he he.... Var ju inte jätte snyggt precis... trevlig färg på bilen dock... Men det är ju ändå inte exakt sånna jag länkade till övertst...

---
/Chrille
svintoleffe
Tycker dom var sjyst jag. Skulle gärna vilja se hur dom såg ut monterat på en bil.

Länk Min Bmw
MVH Leffe
da
1.042
danragn
BMW Z4 M Roadster
BMW 520 M Sport
Det har kommit helvita bakljus till E30 nu och jag skulle hellre köpa sånna...
*B
535
*Bumse*
324td -88
Ja dem som var med i Realcars annons i senaste Street Xtreme var ju inte så fula! Fast då tänker jag på dem röd/vita och inget annat.. Ingen som har bild på dem?

Länk
"Diesel är inget för veklingar"
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Precis bild.... Hittar dom inte på realcars hemsida...

---
/Chrille
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Smygtittade lite inne på preeem macken i tidningen precis och de är ju ok (lite volvo 740 look) men va fan... det är i alla fall snyggare än vad lexuslyserna är.... Någpn som har bild på dessa monterade?

---
/Chrille
be
114
beatnik
BMW 520iT -92
dom där lysena följde ju inte ett jota av E30:ns org design ... ungefär som å lägga en falukorvs skiva på en gräddtårta , de sticker ut å passar inte in...
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Vilka syftar du på beatnik.. Lexus lyserna eller de nya från realcar?

---
/Chrille
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.