|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vad tycker ni om priset ? Har tittat på bilen den är fin men inte perfekt ! Import 2002 Länk | |
|
Tror aldrig dom får ut den summan speciellt inte om den inte är perfekt som du skriver. Vet inte om det finns så många som "samlar" på m3e36. Börjar du använda bilen så sjunker den snabbt neråt 200'. Skulle hellre slagit till på den vita m3 e30 med 800 mil (tror jag) och nyskick som fanns på PB för ett par månader sedan, har för mig att den kostade strax över 200'. Den kan man nog börja använda och lägga några tusen mil med och den kommer fortfarande vara värd över 150' om man vårdar den ömt. |
|
| ha ! mkt pengar , misstänker att den gått längre men svårt att säga fick inte ens provsitta den ! | |
|
Fick du inte ens provsitta en bil du ev. är spekulant på ??? Då kommer dom aldrig släppa iväg dig för en provkörning och då är det bara att glömma den bilen. |
|
|
Kommer ihåg den vita e30 m3 88 som fanns på motus bil i halmstad ?? ringde på den men den var tyvärr såld (konstigt)!! |
|
|
undrar om om det finns fler m3 GT med så "lite" mil på mätarn till salu nånstans ?? |
|
| Han är en drömmare den säljaren..han har haft ett gäng GT tidigare till fantasipriser...spekulerar på en GT i Tyskland själv, med kolfiberluftbox etc, i kanonskick för...145.000:- ;) | |
|
Mosse: Är det den HH trimmade du tänker på... Låg som fan med gröna fälgar? 7000mil ca? Den är nog en av dom snyggaste bilarna överhuvudtaget jag sett till salu..... MVH: Henrik ///M3 |
|
| That´s the one! :-) | |
|
Dom e fula i grönt tycker jag . O sen kommer de ngn idiot o snor fronten. 340 000:- köper helre en E46 för dom pengarna. |
|
| Kingen...men då är du inte lika unik! ;) | |
| Jävlar vad fin. Min favvo M3 är just GT'n. Hade man pengar skulle man importera den:) | |
|
Jag har en som har gått 7950 mil och dom är mycket ärliga.. Den bästa bilen jag haft än så länge men nu vankas det en turbo maskin i stället..Vill plocka ut en 400-500 Hk i nästa bil..så om någon är intresserad i en mycket fin GT så hör av er. Kolla på Powerbörsen!! Ingen kommer ihåg en fegis!! Så se till att ge järnet!!! M3PutteGT #283 |
|
|
Pimpen: Vad var det som gjorde att du misstänkte att den rullat längre...? Åkte förbi hans hall idag då den står precis vid fönstret. Minns att han har haft den där i hallen sen han tog in den till Sverige. Då hade den rullat 1400mil. Mvh Tobias |
|
|
Frågan är om man vill köpa en bil som stått sedan 2002 utan att ngn ens ha provsuttit i den eller ännu mindre kört med den. Om olja och annat skit i motorn blir gammal så börjar det fräta på lagrena. Packningar som trokar ut och spricker mm.. De olärda är så säkra på sin sak, medan de lärda är så fulla av tvivel. |
|
|
tobias 320-94 !!! titta under bilen !!!!!!! har tittat på den många ggr jobbar 30 meter därifrån, får känslan av att den gått lite mer bara nåt känns galet ! |
|
|
Tjena, jag är ny här på AP. Bilen ni pratar om är jag spekulant på, kan inte ni lite mer kunniga berätta vad ni tror är skumt med bilen. Var nämligen där idag för andra gången och då startade säljaren bilen åt mig. Gick också igenom lite papper och det såg ju bra ut. Enligt säljaren är bilen köpt av en samlare i Tyskland och sedan importerad till Sverige -00 och reg.bes -02, vidare köpt av en svensk som kört typ 100 mil och är nu till salu igen. Han satte ett högt pris för han ville att "rätt" köpare skulle ha bilen. Han drog av 40.000 på en gång när han insåg att jag kunde lite om modellen. Serviceboken var stämplad av säljaren vid 1500 mil, ingen riktig BMW-service alltså. Ett nytt batteri och ny olja varje år är vad de har gjort. Vad tror ni? Skall jag köpa eller borde jag avstå? Har inte råd med en CSL!!! Mvh Markuz |
|
| HA rätt köpare sen när har en bilhandlare brytt sig om vem som köper bilarna av dom. Bara att han har stämplat boken själv säger det mesta. | |
|
Nu är vi igång igen med dom här rena "spekulationerna" Varför inte starta en sektion i Forumet: Spekulationer om dödsmärkta Bmw:s? K* |
|
|
Håller med Kimmo. Fast denna gången är det ingen "för billig" bil konstigt nog. Nu är den för dyr istället:) Inte för att jag skulle köpa en Gt för 340k. Men iof, det finns ju jänkare för samma priser. Köper man Gt´n idag för ca 300 säger vi. O kör 2mil/år eller nåt. Då kanske man får 600000:- om 30 år:) Nä skämt åsido. Bilen är säkert jätte fin. Och säljaren kanske faktiskt bryr sig om vem som har den. De skulle jag ha gjort iaf. Den är ju unik. MVH: Henrik ///M3 |
|
| Han har kört med den själv på nåt BMWCS arrangemang vet jag. Han har kanske inte rekondat den efteråt. Att det skulle vara nåt skumt med det miltalet har jag mycket mycket svårt att tro. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.