|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
Phille |
Vafan.. min sedan e fan inte ful..! :) Nobody is Perfect Im nobody... :) |
|
Sedan är inte ful.. mer "familijärt" bara. eller hur man nu kan säga det. Själv har jag en 320i Coupé duktigt nöjd. ses under läsarnas bilar i galleriet /Johan |
|
|
COUPÉ såklart om man inte som jag måste transportera en familj, då är det lika bra att skaffa e39 eller e38. E36/e46 sedan = mellanting, inte lika snygg som coupén inte lika rymlig som storebröderna (5- och 7-serien). //Wille |
|
| Måste bara säga att Sedanen är väldigt praktisk när man ska få med sig packning och en uppsättning slicks till banträffarna. | |
|
Coupe=sportig,snygg"singelsport" Sedan=praktisk,"Familjesport" alla bmw ägare bör dock:,sedan,coupe eller touring lacka ner sina bilar och skaffa sig åtminstone 16 tummare:) BB=bäst=bayerskt och bakhjulsdrivet:) |
|
|
Hmm, det är lite " ris eller potatis till kycklingen" över den här diskussionen...... båda varianterna äv ju överlägsna de flesta bilmodeller på marknaden utseendemässigt...se istället till behov/användningsområde, eller om du skulle hitta en sedan/coupé till bra pris så spelar det mindre roll... (M3 limo är ju sportigare än en 318 coupé) :) MVH Philip |
|
|
Vi är två vuxna, två tonårsbarn och en hund i familjen. Funkar kanon ! Alla behöver ju inte åka samtidigt, och skall dom det så är det bara att knö. Underbar bil ! Ozz |
|
|
Har man en vass bil tycker jag att sedan e fetare, men har man en motorsvag bil och bara vill se cool ut kanske coupé kan vara roligare.. Jag gillar praktiska bilar som inte ser så jätte snabba ut men egentligen är det... #1 |
|
| klart de ska vara kupe... :-) | |
|
Precis som ngn skrev ovan; "ris eller potatis till kycklingen?"! Personligen tycker jag att M3 sedan är klart snyggare än coupen! Så där, då har jag oxå tyckt! *s* Tänk vilken lång tråd det kunde bli... Tur att smaken är delad! |
|
|
Lugna ner er nu!!! Varför inte köpa en cab istället???? |
|
|
matte nu är du min kompis du har smak för det lilla extra limmo power |
|
Jompa E |
Precis chakka CAB! Nej hur som helst. Det är ju inte du som får hålla på och böka med stolarna, det får ju dina passagerare krångla med. Så du behöver ju inte bekymmra dig Vill dom ÅKA fint får dom lida pin!!! Så COUPÉ!! eller cab förstås! :) /Jompa E36 cab |
|
Jompa E : eftersom jag förutsätter att du bara låter snygga, smala tjejer åka med, kan väl de hoppa in lite smidigt ( hopp á la jänkare) haha !! Cabben är ju en njutning den med... MVH Philip |
|
Crusty |
Någon som har sett en sedan i cab? den heter något annorlunda har jag för mig o jag har sett ett par ute på vägarna o jag säger bara (trots att jag har en sedan!) kör man cabbe ska det för fan vara en coupé!! Sedanen ser hemsk ut i cab! dörrarna har alla stolpar kvar! "The Blue BMW" |
|
Vad menar du med "sedan i cab". Jag kan ju inte tänka mig at BMW gjort två olika cabmodeller. Måste isåfall vara ett hemmabygge. Kan inte tänka mig nåt annat. mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
Crusty |
NIX! detta är inget hemmabygge jag tror att det fanns en firma som gjorde dessa cabbar åt BMW men jag minns bara inte vad firman hette! den fanns inte som standard i BMW:s programm men det gick att få den så via någon specialfirma! Riktigt ful! "The Blue BMW" |
Crusty |
Nu sa jag nåt dummt! självfallet är inte BMW ful! (Det är tekniskt omöjligt!) men den tilltalar inte mig bara! "The Blue BMW" |
|
Ok. Jag fattade det som om det var BMW som gjort den. mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
|
Crusty, är det inte en av dom "Baur cab" du pratar om. Finns en bild på en 2-dörrars under modellguide/e21. Har också för mig att jag sett en 4-dörrars. (ingen av dom är särskilt vacker tycker jag iof). Mvh Anders S. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.