|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Har märkt att det finns många användare här som har ett stort intresse... för att inte säga entusiasm..för sina E28 or, tänkte kolla lite snabbt hur många vi är och om det finns något intresse för att eventuellt hitta på något till sommaren? | |
|
Tjena...Det hade varit skoj. Bara där jag bor (jkpg) finns det 5-6 st som säkert skulle ställa upp. Vart bor du? |
|
518i slow mobil |
Jag är med på det, har inget körkort bara.... |
Gemini__ |
Räkna med mig... =) Kommer från Köping(Västmanland). Finns väl två M535:or härifrån. (tre iofs om man räknar med min andra, som tyvärr inte e körbar) //Tompa |
|
Jag är också med på att hitta på något i sommar! Bor i Västervik (Småland). www.bmw528.dot.nu |
|
BMW-Yoda |
Låter skoj, kommer från Stockholm. BMW-Yoda |
|
Härligt här är en till.Har en M535i 87. Bor utanför Uppsala. |
|
| Jo du! mina E28:or har jag svårt att skiljas ifrån.De ger ju väldigt mycket körglädje för pengarna + fritidspyssel he he.Jag sålde en i sommras men var tvungen att köpa en nästan omgående igen pga lockande pris o skick(528:an).Ang. träff så är det en kul ide men jag får se om tiden o familjen har några andra ideer.mvh janne. | |
|
KLart man är på.... Har en 520i -86 och får körkort i maj början av juni!!! //Cosmos E28 Registret # 160 |
|
|
Antagligen blir det en upprepning av förra årets succé E28-träffen i Ängelholm! Det var mkt lyckat med större uppslutning är vi hade förväntat oss vilket gav mersmak så en upprepning i år blir det nog!! Om ni vill förstås?? |
|
|
Skulle va roligt med en träff. Bor i Övik, är det fler härifrån på foumet? |
|
|
Jag kanske kan hänga på jag också! Bara det inte är för långt ifrån Göteborg, farsan måste ju med (jag övningskör 518 '87) MVH Niklas |
|
|
Säger samma, bara inte för långt från GBG. //Ticco www.ticco.com |
|
Hello Nasty |
En dag på strippen i Emmaboda kanske kunde vara något för dom flesta.... Då finns det ju en hel del o kolla på.. MVH/Henrik bor i Emmaboda Kör tills det rasar |
|
Bor i Söderhamn jag och har en bit ner till GBG trakterna.... Men vi får se har jag pengar så kommer jag säkert ner.... //Cosmos E28 Registret # 160 |
|
|
Det kommer bli en BMW E28-träff fram till våren(i maj-månad skulle ajg tippa på). Svenska BMW E28-registret arrangerar och jag hoppas det bli minst lika bra uppslutning iår igen. Sist var vi ca 20 bilar på träffen! Svenska BMW E28-registret: Länk ///Tomas 528i -86 |
|
| Jag är på. Bor i Växjö. | |
| Jag är på. Bor i Växjö. | |
henkeboy |
jag e med bor i Ängelholm |
|
Antagligen blir årets E28-träff lika välbesökt som förra årets i Ängelholm, kanske återupprepar vi den i Ängelholm eller så lägger vi den någon annanstans! /Alex Svenska BMW E28 - registret: Länk |
|
|
Emmaboda eller Ängelholm tycker jag låter som en bra ideé.Själv bor jag strax utanför Emmaboda.Fördelen är ju som henke sa att det finns flera BMW m.fl att titta på under strippen. BMW POWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.