|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ras.mus jag instämmer såklart, det var väl lite så jag menade. personskadorna är givet det tråkigaste och det mest kostsamma för samhället. man önskar ju att den här vildpannan fick räkningen för det med... men det hade väl varit för rättvist:-P Vad gäller försäkringen så är det ju så att trafikförsäkringdelen delar ju så många på att den lär knappast påverkas märkbart. Däremot så behövs det såklart betydligt mindre för att påverka delkasko och vagnskade delen, för en viss typ av bil, ägd av mammor, i malmö, med söner som har Fast and furious ambitioner men inget omdöme... och det är det betydligt färre som får vara med och dela på betalningen för:-P Hoppas bara att de båda påkörda klarar sig utan men, det är ändå det som känns viktigast. |
|
|
Hej Den som körde BMW:N verkar har gett sig till känna !! Har erkänt vissa delar :) Länk |
|
|
quixotic2: Jag har totalt annorlunda uppfattning. Har kört mycket bil i USA. Tycker dom är otroligt dåliga bilförare. |
|
|
jag ser ju inte ens i närheten en olycka var 10:e dag eller 160:nde mil, så just det som referens till att de skulle vara bättre bilförare vet jag inte om den var så bra. Däremot så är kanske de inte retar upp sig lika lätt i trafiken? Själv kan jag komma på mig själv med att sitta och koka inombords när ngt arsle kör 60,70 eller t.o.m. 80 på 90 vägen hem från jobbet.. /Christofer |
|
|
Trafiken i Los Angeles kanske skiljer sig lite från resten av USA... Kalifornien skiljer sig ju överhuvudtaget rätt mycket från resten av staterna. Det är väl det som gör att det är drägligt att vara där... :o) Här i Sverige ser jag minst en 2-3 olyckor per vecka. Då åker jag å andra sidan väldigt mycket bil här, men inte mer än 160 mil i veckan. Kanske är det bara så att trafikmiljön där passar mig personligen bättre?! :o) Skönt att killen gick till Polisen i alla fall, hoppas han får ett par år i buren, det har han gjort sig förtjänt av! |
|
| Jänkarna är sämre förare som helhet, men dock är det mycket vänligare och visar mycket mer respekt i trafiken än svenskarna. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.