|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Men du!,ring upp han eller sök på hans adress å skicka ett litet brev som säger att han kommer att få det hett runt sitt feta företag.Har kompisar som e mindre trevliga som gärna ställer upp. BMW e lag |
|
|
Hade detta hänt mig så blir det inte kul för han.Skulle slå sönder å samman hans bil,tveklöst. BMW e lag |
|
| Moget att slå sönder hans bil bättre att klappa till gubbjäveln. | |
|
"Har kompisar som e mindre trevliga som gärna ställer upp." "Skulle slå sönder å samman hans bil" Väldigt moget.... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
- Liten hämd är också hämd, som bonden sa när han spottade på grannens gris! :o)) Polisanmälan är nog det enda riktiga! Tyvärr läggs nog utredningen ner, men om det finns flera nedlagda utredningar kan åklagare "öppna" dem igen och då kan de leda till problem för honom! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Hämnas personligen är kanske inte så lönsamt, men att anmäla och att gå till pressen är ju inte fel. Om man vill kan man ju vänta till gubben blivit dömd till straff (om han nu blir det) Med att gå till pressen. Då är dom garanterar intresserade! //Subidius |
|
|
Polisanmälan berör honom antagligen väldigt lite. Förhör - ord mot ord - utredningen läggs ner. Skulle någon köra på mig avsiktligt så skulle en rejäl käftsmäll utdelas direkt på plats! ...rent reflexmässigt. /Lazze Länk |
|
| ANMÄL!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.