|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Vilken hade Ni valt? | |
|
Usch, vilket svårt val. Men man är ju väldigt förtjust i Alpina :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Inte så himla mycket insatt i alpina. men den finns väl i automat? vilket gör den lite mera som vardagsbil? o handla o liknande med? m3:an är inget man handlar massa med? så mycket rymmer den ju inte. jag hade iaf valt m3 med smg2. ballast=) | |
|
Soffe69: Vadå rymmer inte så mycket, skiljer det sig mellan Alipna B3 och M3? Har väldigt svårt att tro det, dessutom rymmer M3:an lika bra som de andra E46:orna så länge du inte skall handla på IKEA. Jag hade valt M3..igen. ///Egget Länk |
|
|
Alpinan finns ju i limo- och touring-kaross också, så beroende på vad du väljer så kan den ju faktiskt vara större. En B3 S Touring är en av de mest ultimata bilar som finns i mitt tycke! Jag hade valt en sådan framför en M3:a. Jens |
|
|
Får hålla med där, en B3 Touring ÄR nåt extra :) En riktig sleeper. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
B3S Touring även för mig, men jag hade saknat S54:ans ylande :-/ Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| Egget..... hur menar du igentligen. läs under ditt inlägg så kanske du vaknar..... | |
|
Eftersom jag har haft en M3-02 så är valet enkelt M3 ev kan man ha Alpina som shopping bil p söndagar. Vill minnas att det finns en länk där en M3 vs Alpina har en lång och trevlig disskusion om detta ämne:)) |
|
|
Observera att E46 M3 har en helt annan kaross än vanliga E46 Coupe som Alpina använder så det är i princip två helt olika bilar med olika motor, växellåda, chassi, inredning, mm. Men en Alpina B3S Touring är väl ganska kul också. /RS2 |
|
| M3!!! Inget snack! | |
| Självklart en M3! | |
|
///M3 ------ Länk Länk |
|
|
Får säga M3 jag också, siktar på en sådan vid nästa bilbyte! ///Johan |
|
|
Utan tvekan, M3. MVH / Jacob |
|
|
Utan tvekan B3S Touring :-) "Freude am Fahren" - BMWCCN #5553 |
|
| B3s, en sofistikerad och snabb glidare, M3, en sportbil. | |
|
Valet är inte svårt,, Bara det att många andra,, inte förstår tjusningen med Alpina Kommer alltid att välja en Alpina före en M bil.. |
|
bmw alpina b3 |
heheh lätt alpina b3 s |
| En E46 M3. | |
V12 LeMans |
En B3S Touring med svart Alpina-mocca och helst 6 vxl manuell , men skulle kunna acceptera en switchtronic , ;-) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.