|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja, 40.000kr låter väldigt mycket i mina öron. Det beror ju förstås helt på vart man bor med försäkringspremierna. Bensinen blir ju inte billigare för att man har en annan bil. Servicen kostar väl bara mer än en vanlig bil om saker och ting måste bytas, delar är inte särskilt billiga till M-bilar. Skatten är heller inte dyrare än andra bilar. De flesta ställer ju av sina M3or om vintern också så då är försäkringen halverad ungefär. Jag har inte ens kommit upp i 20000/år med min i alla fall, inte på långa vägar. Bensinen inte medräknad... ///BMW - Was sonst! |
|
| Håller med Firren till fullo, köper man en bil man är brydd i och vill vårda ömt, så sticker kostnaderna i höjden och man märker det inte förens man sålt bilen och märker hur mycket pengar man har över. | |
|
Bensinen måste man ju räkna men, alla bilar drar soppa även en M3. Vem har sagt att det är billigt att ha någon sorts bil i Sossarnas Sverige Värde minskning måste man också räkna med eller sjunker inte era bilar i värde? Men vill man blunda för kostnaderna så kan man ju... |
|
|
Självklart ska man räkna med värdeminskningen, den är fortfarande kännbar på en M3 med tanke på det stora utbudet. Det är ingen lätt bil att sälja, jag har lyckats, efter ett satans annonserande. Och det var inte direkt en skabbig bil. |
|
|
WilleW: ja, mitt upgradeskonto är direkt kopplat till lönekontot - kul den 25, mindre kul när det är för mycket månad kvar till nästa lön :) Hur var det nu, summan av alla laster är konstant?! ;) mvh Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.