AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
2.922

Var köper jag Sido-Splitter i Kolfiberlook?

Sida 2 av 2
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Blev fel med länken såg jag. Går inte att länka ända in till Splitters sen ju!

Jaja, men ta en titt till under BMW....Splitters, så hittar du exakt vad du söker överst på den sidan.

/ Jimmy

Min ögonsten: Länk
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Ja där e dom ju... bra jobbat jimmy... lite väl dyrt eller? ;) Är detta inget du kan fixa? plz? ;)

----
Min Bimmer: Länk
Ji
2.380
Jimmyboy

Dyrt och dyrt...inga pengar för dig ju...hehe. Ska kolla om det går att fixa.

/ Jimmy

Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Kanon! Det blir ju som sagt en hel del till våren om cashen tillåter... Anledningen till att jag vill ha dessa splitters är för att komplettera GT-läppen lite... känns som att det bör vara lite mer som är kolfiberlook... Men GT-vinge, Takvinge, Hajfena samt nya Ögonlock ska lackas...

PS: Hade väl varit lite löjligt med Ögonlock i kolfiberlook ;)

----
Ji
2.380
Jimmyboy

Låter bra...jag ska nog oxå lackat något här i vinter/vår och då kanske vi skulle kunna ta det gemensamt. Nä, ögonlock i kolfiber är nog ngen höjdare.

Hur har det gått med Shortshiften hur ska du göra? Skikar du upp 1 sats packningar till mig?

/ Jimmy

Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Jimmyboy... Har du kollat nåt ang sidosplitters? Short-shiften ska jag montera nu i veckan tänkte jag... om farsan får rätt på svetsningen, blir att svetsa väldigt nära plastdetaljerna på spaken, hoppas de inte smälter... blir ju inte så bra...

----
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Dyrt e det... Nån som vet var man kan hitta liknande splitters för billigare än 1688:- ... Herregud... För dom pengarna får jag en GT-Läpp

----
Min Pärla: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.