AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.612

M3 321hk SMG Billigt som fxn i Tyskland! Läs o svara snälla!

Sida 2 av 2
TED
TWR:

De bilar du baserat dina priser på är de "LIK" som varken jag eller nån annan skulle vara stolta att äga!
En "FIN" bil kostar ÄVEN i Tyskland!

Man får vad man betalar för, behöver jag säga mer!!!?

/Mvh S8TED
TWR,

Riktigt dumt inlägg, vad vill du egentligen ?

Åk du till Tyskland & köp en jättebillig M3:a...

Vi andra som förstår bättre och föredrar FINA bilar, avstår från 'buskar' till buskispriser.

Gasa på !
/Robert
mi
422
mickqe
Bmw 330D -2008
Bmw 325IA Cab -92
Ford Mustang mach 1 -1970
Bmw M3 e46 smg cab -02
ALLA BMW ÄR IMPORTERADE...JAG HAR DÅ ALDRIG SETT EN BMW SOM TILLVERKATS I SVERIGE!!
TED
mickqe:

Är väl INGEN som påstått motsatsen!!!!??????

/S8TED
Tjenare Allihopa!

Hehe kul att det blev en vild diskution, vissa lever ut rejält :-) gött!

Jag förstår att vi är i ett forum med många M3 ägare som står på sig med att deras bilar är i det finaste skick osv.

Men så är ju tyvärr ibland inte fallen, för de flesta här inne har importerat sin M3:a billigt och vill givetvis inte gå back när de säljer den i Sverige. Mycket förstårligt, ingen vill väl står där och känna sig blåst med att sålt iväg en bil för det pris dom köpte den för och kanske lite under det.

Så jag är helt mä på att ni står på Er när det gäller att ta ut Överpriser i sverige när priserna ligger rejält under de priser som beg. ägare tar ut i sverige.

Hoppas att ni får vad ni begär...

Trevlig helg på Er!
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
TWR:
Ditt resonemang är lite väl tunt om prisnivåerna!
Gå in på www.bmw.de och Gebrauchtwagenbörse och gör en sökning på M3 coupe med EZ xx/98. Du finner då att du finner bilar i prisklass från 23.990 Euro till 33.735 Euro (220.000 -> 310.000:-). Om du sedan drar av 10-20% från dessa priser på garanterade kvalitetsbilar får du priserna du kan få om du köper en motsvarande bil från privatperson eller icke-BMW handlare i Tyskland.

Hur många kvalitetsbilar har du köpt i Tyskland 30-50% under normalpris???? Kvalitet kostar, det finns inga genvägar.... (inte ens i Tyskland).
Bumper.. dom måste ha ändrat/korrigerat priset på den annars måste jag ha haft småfraglar i skallen när jag länkade den.. dom hade säkert skrivit in fel pris när jag länkade eftersom att det stod 66k då... Men även fast att den kostar 130000:- så ser den ju inte nå fräschare ut=)
Robert.O
två ting:

1 skit är billigt överallt.
2 De anonser som funns på tyska näte som anger "superpriser" är nästan alltid fejkanonser. Bilen är antingen inte tillsalu eller så finns den inte alls.
(Att tänka innan man talat är som att torka sig i röve innan man skiter)
Citat:A.Anka

R
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Jocke:

Jo, tror att det var felskrivet och som du säger, så har de gått in och justerat priset.

/Edvard
BMW CS # 4503
ga
28
gasse
M3cab-94
T.e.x jag kunde ha köpt en m3 94 dakargul,skinn,klima.
annonsen var på 120000kr åkte o kolla,provkörde.det var massor av fel på bilen, han kunde tänka sig gå ner till 85000kr.jag tackade nej.Har aldrig sett så misshandlad m3a.O.B.S detta var här i sverige.man får vad man betalar för. lycka till med din smg.....
Visa användare
1.236
Jemej
645 cab 12V
Hej allihopa...

Värdet på en bil kan man ju diskutera hur länge man vill, men jag tycker att om man tex (som jag)
annonserar sin M3 98- SMG 6500 mil för 219" och inte en jävel hör av sig... Då ÄR priset för högt !!
Sänkte till 210" och EN person hörde av sig (som
föv senare köpte bilen för 200)

Ok, då kanske en del säger vad var det för fel på
den då ? Tja... Däcken var slut men i övrigt kanon
skick..

Med det vill jag bara säga att annonserat pris
kanske inte alltid är vad man i rimlighetens namn
kan tänkas få ut... Jag menar, om jag annonserade
för det (jag vet) billiga priset 210" och en person
hör av sig... Hur många kan då vara intresserade
av en likvärdig bil för 250" ?

//Jemej
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.