|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vilka färger är snyggast på olika BMW? Är skjälv ägare till en oxfordgrön 540 touring-98 med shadowline och det tycker jag är klockrent, läderklädseln är också mörkgrön. //Benny "V8 owners have more fun" | |
TobbeBMW |
Har alltid gillat E36orna med den Mauritsiusblå metallic lacken :-) Tycken den är asläcker. |
| Svag för Alpinweiss :) | |
|
Lazurblau metallic är läcker... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Schwarz II (med begie inredning) om den är riktigt välpolerad och givetvis mauritsiu sblau metallic (helst med vitt skinn). Annars är ju Brilliantrot rätt fin :-) /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
|
Mora Metallic är den absolut snyggaste färgen. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Estorilblå eller som min: Topazblå :D Jag har för mig att 3.0 coupe fanns i en färg som hette fjordblå. Den var snygg. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
| Imolaröd !! finns det finare än en upp putsad imola MJAU ! :) | |
|
daytonaviolett Mvh Jojje |
|
|
Jag hade en 320 -79 som var lackad i Fjordblå,helt ok. Den var snyggare på 3,0 csl,csi. //Benny "V8 owners have more fun" |
|
|
Velvetblau metallic.... "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
Estorilblå :) MVH / Jacob |
|
|
Biartizblå är inte helt fel heller. ///Schumi |
|
|
Solidsvart om den är repfi och välputsad annars silvergrå. ___ "Lorem ipsum dolor sit amet ..." |
|
|
Ingen favorit men jag gillade färgen på min första bmw, Cirrusblau metallic. //Simon |
|
| min har oxford green II och den är läcker men jag tycker att schwartz II är den finaste på en stor BMW!' | |
| Jag har själv cirrusblau metallic och är nog så nöjd med det | |
| Finns ingen snyggare färg än svart solid (om den är skött)!! Den färgen är snygg på dom flesta bilarna! =) | |
| Imolarött så klart ;o) | |
| Dakargul, daytonaviolett, svartsolid och silvermetallic. | |
|
Avusblau, Alpinweiss, Daytonaviolett m.fl. Finns så många vackra kulörer... /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.