|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Satt o sökte på olika BMW saker på google o fann denna! aldrig sett förrut! Länk va tycker ni? är de inte lite z4 drag över den? eller är ja helt efter? // Pantzare | |
|
Inget jag känner igen men precis som du säger så finns där en del saker som återfinns på Z4an. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Hade rätt mycket liknelser... skulle nästan kunna tänka mig att dom har gjort lite idéer på olika bilar och haft lite samma stil med dom mjukhårda kanterna och dom lyktorna men att denna varit lite väl futuristisk och så har det blivit den nuvarande Z4'an istället.... typ nåt sånt.... Fälgarna påminner lite om dom som sitter på vissa E46'or. Fast lite större då =) |
|
| Fälgarna är ju väldigt lika de som sitter på E63 och E65... | |
|
Ni vet hur det är - biltillverkarna testar lite olika designspråk och -grepp för att kolla lite vad som går hem hos publiken och vad som inte gör det. Snygg bil dock! Har lite drag av "Lill-Lambon", Gallardo också tycker jag. |
|
|
En sån där men en "kalle pissar på" lamborghini dekal skulle va fint :D // Pantzare |
|
|
"Lambo kiss my hairy ass i've found my woman!!" // Pantzare |
|
|
Den var jävligt snygg... skulle nog kosta en slant ser det ut som... |
|
|
en framtida M1 ? helt klart drag av en superbil. men Z4? vad är det som skulle likna z4? Om ni läser på första sidan så ser ni att detta är inte gjort av BMW designers utan av Steel work's ULSAB-AVC Program som en led i förskningen kring superlätt stål och dess användnings område. Han som gjorde bilden måste helt enkelt gillat BMW, det kunde lika gärna ha blvit en Ferrari eler en Skoda. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Coolt om det hade stått Skoda på den! ;-) |
|
|
Z3c: Formerna, tillexempel sidolinjerna vid "dörrarna" tycker jag liknar z4 en aning // Pantzare |
|
|
+ kanske vingen litegrann.. linjen vid regplåten.. ääh, ja vet inte varför ja får den o likna z4.. va den bil som mest liknade av bmw's bilar, färgen är ju rätt lika också ;) // Pantzare |
|
| mycket mycket snygg bil | |
|
Bilens sida är inspirerad av Z4:n, och baken är nästan en direkt kopia av Z4:n. Z3c4ever, Det är dags att skaffa glasögon ;) |
|
|
...som i sin tur är ju direkt kopia av en Ferrari. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| sidan är ganska lik mclaren..kolla på det där vecket mellan framhjulet och framdörren | |
|
Nåja märket är iallafall BMW likt!! :-) Z3c vs Hobbe: 1-0!! /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Ni Z3-förare måste lyfta er ur Z3:an lite oftare, och upptäcka världen utanför ! :) Självklart har Z4:n varit en förebild till modellen ovan. Jag är bara glad att Z3c4ever kommer att tänka på Ferrari varje gång han ligger bakom min Z4:a, dvs alltid ;) |
|
|
Oj... jag undrar vid vilka tillfällen en Z4 klarar att hålla sig framför en Coupe med kompressor..??!?! Bilen är annars till formen klart lik Volvos senaste konceptbil Länk , så om bilen i denna diskussion är lik Z4 enligt vissa och Z4 liknar Ferrari, så är alltså Ferrati = Z4 = Volvo... Grattis till en helylle amerikansk svensk bil Hobbe!! /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Caspar, Rödljusrace är inte manligt ;) Jag försöker ju locka Z3c4ever till banan med oss andra i Z-flocken genom att använda den klassiska "min bil är bättre än din" argumentationen . Förstör nu inte värvingstaktiken (hysch). För att fortsätta med retoriken... Njaeee, även Volvo har försökt att kopiera/plagiera Z4:n. Slutsats: Det är inte lätt att ha en bil som världens biltillverkare önskade att de själva hade designat. BMW Z4 - the original :) |
|
|
Chalas Hobbe!! Taktiken biter inte på Tomas (Z3c), vi får helt enkelt bogsera honom dit!! /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.