|
|
|
|---|---|
|
Jag letar efter Lambo-dörrar till en 2-dörrars E30.. hittar inga i vilket fall som helst... men är de lurigt och trixigt att tillverka egna gångjärn eller modda från en annan modell? Bimmer | |
|
Tja, det beror väl på hur duktig du är i verkstan. Att tillverka egna gångjärn till Lambodörrar är ju inte direkt nån man gör helt utan erfarenhet. Har för mig att MH-Styling säljer nån sorts universalkit. |
|
|
afan... ska kolla omedelbart :D nää har oxå hört att de e en del pyssel o knåp att få de att funka som de ska... samtidigt som vissa paket är helt oseriösa o man bara väntar på att dörrarna ska trilla av... men men vi får se Bimmer |
|
| Lycka till! | |
|
finns kompletta till e30 inne på g2styling.com 17 000:- de e ju upp till var och en om man anser att de e värt pengarna =) |
|
| g2styling.se ska de vara | |
|
haha jaa 17.000 e kanske lite väl mycke :P men de är ju ändå värt att kika på... tack för tipset Bimmer |
|
|
Tror du har svårt att hitta lambodörrar för under 17000,- Men som sagt, lycka till. Låt oss få veta hur det gick! |
|
|
hehe japp de ska bli kul =) Är du händig med svetsen osv så går de säkert fixa till nåt... Men men, som sagt, då ska du nog vara lite påhittig ;) |
|
|
ehh nää inte direkt.. hade mer räknat med 20.000 kr men jag lägger hellre de på nåt annat, spoilerpaket eller fälgar, får se hur de blir, ska bli nån gång sålänge de inte är "ute" helt plötsligt hehe Bimmer |
|
|
Men d finns billigar på www.stylabilen.se kostar 15.000 men nu i juletid kostar d 13.700.... Vet någon om d e svårt att sätta fast grejerna? Annons i tidning i Kairo: "Hem önskas för vänlig Labarador. Äter allt. Älskar barn" |
|
| Om sakerna är just till din bil och inte universal så ska de nog inte vara några större problem. Annars bör du nog kunna svetsa osv... :] | |
|
stylabilen har ju här i min hemort =) Bimmer |
|
|
Ifall Ni vill kan jag skicka en lenk med monteringsanvisningar. Länk HEr r lenken (osvenskt tangentbord derav stavningen..sorry) Mvh Razvan |
|
| Annars finns det på ebay.com .. buy now, 1300$ och credsen var bra på just lambo dörrar så hur dom beskriver dom verkar ju stämma iaf. Vet ej dock vad frakten kostar, men dom var villiga att skriva gift så det inte blir så mycket tull etc... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.