AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
3.344

Sladda..?Dåliga däck?

Sida 2 av 2
Mberg
jag såg att någon skrivit att det beror på vem som sitter bakom ratten.. mm visst. Jag är väl ingen extremt bra förare.. men i mitt fall så kan jag säga att det är däcken som är dåliga!
helt rätt BMW-robban.
när det är vinter så ska det sladdas. men sak är rätt kul
faktiskt, har du sett hur förskräkta folk blir när man kommer på
fullt uppställ. det ser ut som om dom aldrig har sett en sladdande bil förut.
Mberg
kom och hörde i typ 60 och sladda som fasen, från höger till vänter.. möter en tant och slutar därför typ 50-100m innan vi möts.. men hon slänger sig på tutan.. ger mig den värsta blicken någonsin.. =)
tjena mberg.
jaså du har råkat ut för det där du ochså.
ja jag skrämde nästan slag på en gubbe i gammal volvo
jag tror nästan han körde av vägen av ren rädsla men han tittade väldigt konstigt på mig när jag åkte förbi.
Mberg
malleboy:
Jag hade precis pratat med chefen på ett företag angående jobb. Några timmar senare åkte jag och en polare (det tillfälle jag jag nämnde), och kärringen (som hon faktiskt är) är chefens fru som även hon jobbar på företaget.. pinsamt.. mm får väl se hur det blir med jobbet. =)
tja mberg.
det var inte bra tajmat det inte. hoppas hon inte känner igen dig bara. jag gjorde ungefär likadant men jag körde om min chef istället och med sig hade han sina två seketerare.
jag paserade honom i c:a 200km/h. han ringde och frågade var det brann någonstans.
Mberg
haha! men det var ju rätt komiskt! Men han blev inte arg eller?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.