|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
SL, då vet jag nu att det är ett Simons system på min bil. När jag var och tittade på min bil så var det dubbla tre tum DTM rör på, det var det fulaste jag någonsin sett. Nämnde det för förra ägaren, veckan efter när jag skulle och titta på bilen igen så hade han kapat bort de och satt ditt "vanliga" kråmade rör. WhiteBeemer, simons systemet låter betydligt mindre än ditt nuvarande system(det du hade i sommars), men jag tycker att det är "skönare" ljud och mer behagligt. |
|
|
eraabos.. jo du vet mitt system var inget system,,, Det var bara 2 simons,,, inte alls bra! lät tokigt, så nog blir det simons på min!!! Mmmmm dom i Marabou!?!?!? eller var det M3??? |
|
|
Halva Gefles pizzabud kör ju BMW's... Se Dig runt en vanlig kväll... Finns säkert någon fru med vita byxor från Borgis/Wasa i bakluckan oxå om du tittar efter. ::hM.: |
|
|
Hmm... vad menar du med det där? kan man kanske få en förklaring? Mmmmm dom i Marabou!?!?!? eller var det M3??? |
|
| Jörgen,Jocce> Hur snabbt har den Dakargula M3:an kört strippen? | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Ivar Findin M5, vet inte kolla på vå sidan .. www.bmwcs.com/gefle Kommer du i år också ? |
| Absolut, det ser jag fram emot. Var ju riktigt skoj sist! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.