|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vad tycker ni? Länk Länk Länk Länk För mycket? Snyggt? Fult? Inte så pjåkig tycker jag. :) | |
| Tycker det finns alldeles för många klåfingriga människor utan smak där ute. Finns dock värre exempel än denna. | |
| Snyggare orginal... | |
|
Länk Allt var ju snygt utom vingen --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
Fantastisk snygg logga, dock. (BTCF) Kolla så de har knutit ihop flaggan, bmw-loggan och texten. Skitsnyggt! Det har inget med bilen att göra. Jag vet, men ändå... "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Bakdelen går bort, annars va den riktigt fin. Mvh mattias Länk |
|
|
Brukar inte gilla överstylade missfoster, men den här såg ju inte så dum ut. Men är det inte lite Volvo över bakluckan? Man är inte paranoid om de verkligen är ute efter en. |
|
|
Jag tycker att den var ok men håller med IQ=pi att bakpartiet påminner om volvo. den var inte så snygg. |
|
|
På BTCF (Länk finns det nog snyggare E30-modeller än denna, men fälgarna var snygga iaf. BTCF är annars autopower.se finska motsvarighet. Mvh ///Jonas M535'an Länk |
|
|
Snygga fälgar, resten var helt fruktansvärt fult. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Länken sket sig, nytt försök; Länk Mvh ///Jonas M535'an Länk |
|
| Fälgarna & lacken var supersnyggt, fronten var ingen höjdare dock. | |
|
Michelingubbens tjänstebil???? ///Egget Länk |
|
|
aaaaahhhhhh!!!!!! my eyes! ___ En, men en BMW. |
|
|
Less is more - Skitful... 328án: Länk |
|
|
Kantig bil med mjuka rundade/bulliga stylingdetaljer är inget i min smak. Ser hemgjort ut. Betyg 3 av 5. ///BMW - Was sonst! |
|
| total förstörd.total japaniserad.. | |
|
Jag säger: Nej tack! När skall folk lära sig att det inte går att blanda nya och gamla former när man stylar, blir bara smaklöst. |
|
|
Ni får ursäkta grabbar...., men jag "fixar det inte".... Är det Zeemax front eller??? (Urrrkkk, blask, spy-på golvet, i en offentlig lokal, och bli utkastad av vakter...MIN GUUD!!!) Bilen är enl. mitt tycke EJ helt vacker... Dessutom ser fälgarna ut att vara KOPIOR av BBS MOTORSPORT, vilket bara det, borde vara olagligt.... Jag tycker nog att den hade varit vackrare i originalskick....Jag menar, en BMW ÄR ju vacker som den är, så varför slösa oändliga summor på styling??? BMW-bilarna borde ju vinna varenda designtävling i originalskick! Ett plus är dock lacken/färgen, som jag tycker är väldigt fin :) Som sagt, Ni får ursäkta.... Mvh Anders (nån form av original-freak...kanske beror på åldern, men jag stylade inte ens min Amazon, för 16 år sedan...) BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
| Jäkligt snygg! | |
| Var inte så tokig ändå,har sett mycket värre exemplar än den där...Lacken tyckte jag var väldigt snygg och passande | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.