AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
3.719

Coola fotoställen?

Sida 2 av 3
ne
165
nedde
320i -06
Själv skulle jag väl föredra två eller tjugo (ju fler desto bättre) egentligen ingen roll) brudar runt bilen i härliga bikinis. Konstigt att ingen grabb kommit på detta än.
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
nedde:
När jag gick på gymnasiet, så hade jag en klasskompis som var så intresserad av bilar, så när man visade killen ett foto på en bil med en massa halvnakna brudar överallt i 1 sek. och sedan frågade honom om vad han sett på bilden, så svarade han med vad för bilmärke han sett, inget annat!Du verkar mer intresserad av brudar än av bilar nedde;-)
/A
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Själv börjar jag att bli mer och mer intresserad av bilar.Vad skall man med brudar till egentligen? Ja visst ja, köra en hem efter en fest e.dyl;-)
/A
Kamera: Minolta DiMAGE S414. Väldigt fin optik, men inte helt klockren bildprocessor. Bilderna behöver en del färgjustering, men de kan bli väldigt bra! Klart prisvärd kamera när jag köpte den och jag är nöjd överlag! För exempelbilder, se min bil i Crew-galleriet.

Mvh,
Kalle
_____
525an: Länk
Den här miljön tyckte jag var riktigt fräck: Länk ! Ett gammalt cementbruk.

Mvh,
Kalle
_____
525an: Länk
ne
165
nedde
320i -06
Sigdarve:

Det kan vara så. Jag tror att det är just detta jag har drabbats av nu. Jag "är" en sån där som bryr mig mer om datorn än maten. Tyckte självklart att dom som läste om bilar inte hade något liv. Nu dock när jag själv fått min första bil, trodde aldrig jag skulle få mig en BMW men i a f, så har jag blivit som besatt nu, jag lägger mig på kvällen och tänker på vad jag ska göra på den till sommaren och vad jag ska köpa för delar. Jag börjar läsa om motorer och har nu lagt in lite häftigare lampor i kupén, blåa, så det ser ut lite mer som en porrstudio. Ja, vi får se hur mitt liv slutar. Blir lite av varje. =) Nåt jag redan nu vet är dock att min nästa bil blir också en BMW. När den väl kommer att köpas.
Okej, jag kör med en Minolta Dimage XT. Efter att man har fotat nåt så måste man meka lite på dom i PhotoShop för att få till alla färger, min skoter var t.ex. flickrosa när jag hade fotat den, men jag fick fram den riktiga färgen på den efter en snabb photoshop-session =)

Det är lite lättare att få till en cool bild på en skoter tycker jag, är lättare att ta sig nånstans!
Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Vi som bor nära havet ska ju utnyttja detta när vi plåtar våra bilar...Länk

Länk
1BJÖRN: Vi som bor i Helsingborg får väl skryta med att vi har Europas finaste parkeringshus också!? ;)

Bilderna där nere blir klockrena!

MVH / Jacob
Visa användare
1.274
1BJÖRN
Porsche GT3
Jacob_M3:

Japp det har vi! Dom bilderna där nere blev 100!!
Du får ta o plåta din bil o slänga upp några bilder i galleriet.

Länk
1BJÖRN: Har mängder med bilder, men avvaktar, bilen ska bli klar först, om den någonsin blir det. :)

MVH / Jacob
Visa användare
1.274
1BJÖRN
Porsche GT3
Jacob_M3: Det blir den aldrig =)
Men du kan ju ändå slänga upp den och uppdatera efter hand som du handlar till den......Det har jag gjort.

Länk
Havet! Nere i stugan i Nordmaling borde jag kunna ta mig ut på badstranden med bilen, det är havsnära, men bilen platsar inte in så värst bra! :/
Angående behovet av behandling av bilderna i efterhand så säger jag att det är bättre att det går att gör något åt det än att kameran sabbar bilden från början.

Kalles bild på 525:an vid cementbruket är mycket fin tycker jag.
Kulören på bilen gör sig bra med omgivningen.

/Anton
1BJÖRN: Jodå, det kommer. Så fort våren närmar sig så ska jag slänga upp lite bilder & info.

Kan ju lägga upp lite bilder på de bilar man haft tidigare så länge. :)

MVH / Jacob
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
Hade velat ha blixtrar men fick nöja mig med moln: Länk

/// B-O
M POWER- När du älskar att KÖRA!!!
Min:Länk
300+ : Länken funka inte...

"Kvinnor gillar enkla saker...Män!" - Kary Lash, fotograf
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
Amen den funkar ju hos mig! Buhu! Vart kommer du da? =/

/// B-O
Den e bara bruten, blir ingen bild

"Kvinnor gillar enkla saker...Män!" - Kary Lash, fotograf
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
www.photodex.com brukar väl funka! =( Fattar inte varför det inte går att se hos er andra.

/// B-O
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.