|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Har problem med ETK:n för att jag kör widescreen, inga riktigt gjort för det, eftersom det skalar upp bilderna efter bredden på skärmen. Det slutar med att man ser ingenting i fälten som är nedanför bilderna eftersom bilden numera täcker dem. Någon som har en lösning på detta? |
|
Ug-Lee |
min funkar med win xp pro sp2 |
|
En ETK som verkar fungera Länk |
|
|
Tack för hjälpen allihopa, nu funkar mitt i alla fall. Det va att jag glömt installera Microsoft ODBC. //rodge BmwCS #5251 Länk |
|
|
Frågan är om det går att ladda ner en komplett TIS. Skulle gärna vilja veta var och om den finns på svenska. //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
Jag har ett annat problem. När man söker en viss del tex. så blir liksom fönstret för stort så att det täcker en del av dom första raderna!? //Ticco www.ticco.com |
|
|
Jake: Nej jag letar också. Hör givetvis av mig om jag hittar något. /Per |
|
|
jag har problem att installer ETK på min nya dator , har läst på den här tråden och hittat att man ska ha ett program som heter Microsoft ODBC vart kan jag hämta hem det ifrån ??? |
|
bustorp |
Har du sökt på Microsofts hemsida? "Ödmjukhet inför kunskapen" |
|
ODBC ligger även på ETK skivan. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.