AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
3.275

Uppdatera designen på forumet

Sida 3 av 3
möjligheten med editfunktin ska isåf. vara av sådan art att man kan bara editera sitt inlägg tills nästa kommer och svarar i tråden, dock högst 20 minuter tidsbegränsning

sen kunde det gärna få anpassas till 1024*768 ist. för 800*600

___
Mvh
Patrik N.
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Wendtan:
För att citera filmen "Yrrol";
-Det går ju att göra så också men det är fel :D
Tycker en edit funktion är överflödig eftersom det "tvingar" användaren att tänka igenom det man skrivit innan man trycker på "besvara inlägg".

M V H
Stephan - som är nöjd med hur forumet ser ut idag.

-Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk
Tycker detta forum är mycket bra, men lite små förändringar/förnyelser skulle ju pigga upp såklart.

ex på ett annat snyggt forum --> Länk

/Lazze
Länk
Och anpassas till 1024x768 skulle inte va fel nä.

/Lazze
Länk
Jag kör 1024x768 på 17" och jag tycker det funkar perfekt.
Dock borde delen längst upp på sidan vara oändlig och inte ta abrupt slut som den gör nu.

/// Olof

Länk
Paap Reeder
..... ändra för bövelen inte en stavelse i designen!!!

De andra hänvisade sidorna som getts som exempel har stuket för en site för tre-hjulingar eller mopeder.

Detta är en seriös site.

MVH /// Paap R
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Hahah vad rädda ni är för förändringar. Man kan nästa tro att det är i ert sovrum det ska tapetseras om.

//Player
Player:

Mitt sovrum? Forumet är betydligt viktigare än så ;)

/// Olof

Länk
pob
Jolligt tycker jag om jag får säga det själv! En del förändringar skadar varkligen inte?

/Pontus Bergström
(OO=00=OO) Länk
Jag tycker att forumet är perfekt! Den enda saken jag saknar lite är att ordet man sökt på blir markerat på något sätt, men det är det ända negativa jag kom på.

Tack AutoPower crew för en kanon sajt!!!
Ta
124
Tabasco
330i Touring -01
Bara att inse att folk här inne inte vill ha förbättringar.
Forum som bilar. Sak samma. De ska vara original. Spelar ingen roll om saker kan förbättras. Då känner ju folk inte igen sig.

Kom ihåg att man inte kan lära en gammal hund sitta. :-)
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Klart att saker och ting kan förbättras, så även här. Men nu var det designen som diskuterades och enligt mig går den väl inte att få mycket bättre om man tänker på lättlästhet och ordning och med neutrala färger som inte tröttar ut ögonen. Sen om det är snyggt och modernt är väl upp till var och en att bedöma.
Funktioner och förbättringar går att lägga till ändå vilket ju även görs.
Angående anpassning till sidan så fanns det förut en osynlig knapp i mitten på den nedre gröna listen i forumets startsida vilken drog ut forumet till sidans bredd eller nåt sånt. Verkar inte som om den funkar längre. Man hittar den genom att märka för nedre gröna listen med musen.

///BMW - Was sonst!
Paap Reeder
....... de andra forumen är ett plotter och ett virrvarr! Oöverskådligt och svårläst --- drog igenom 28 sidor från en engelsk E32- site som Erik länkat --- nått sånt vill vi inte ha här.

Finns säkert att putsa litet på en sprillans silvermet 645:a med 19- tummare men i stort måste den anses helt okej! .... dito för vårt forum!

MVH /// Paap R
Visa användare
1.080
lalaw
BMW 520D -17 F11
Mini Cooper S -03
MGB Roadster -67
Think City -10
Hej,
Jag skulle vilja ha en funktion till.
Idag kan man ju få mail om någon gör ett inlägg i en tråd som man gjort ett inlägg i.
jag skulle vilja att man hade en ruta som man kryssade i om man vill ha mail när någon skriver i tråden.
Ibland finns det ju intressanta trådar men där man inte har något att tillföra, men vill ändå höra vad andra har att säga.
Den andra fördelen kryssa ur rutan på trådar så att man skulle kunna slippa att få tusen mail från en tråd som man gjorde ett inlägg i en engång men som sedan har spårat ur.
Hälsningar lars
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.