AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
3.273

Uppdatera designen på forumet

Sida 2 av 3
Zx
632
ZxD
E46 M3 -03
Editfunktion och PM sen vore det perfect.

Mvh,
Robban
Gasar-Magnus: Det var dock inte detta jag var ute efter. En kontrollpanel för varje användare med inloggning, där man via nicket kan skicka till varandra hade varit kanon.

MVH / Jacob
Jacob: vad är skillnaden mellan dom inbyggda PM funktionerna i många forum på nätet kontra att maila direkt??
Är det den relativa "anonymiteten" som du är ute efter eller??

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
Anonymitet är inget jag bryr mig om. Däremot tycker jag att det är smidigt, t.ex. liknande Zatzy`s modell med en inloggning, kontrollpanel, buddy list m.m där man enkelt kan skicka och ta emot PM. Dessutom finns det många användare som har en inaktiv mail i sin användarinformation.

MVH / Jacob
Zx
632
ZxD
E46 M3 -03
Magnus: personligen tyckert jag det går mycket snabbare och smidigare med en PM funktion, har inget med anonymitet och göra från min sida iaf.

Mvh,
Robban
li
1.959
liste
535i -89
pob - jag har läst ditt senaste inlägg flera gånger både före och efter jag gjorde mitt "onödiga inlägg". Du skriver att inte vill att Autopower ska VARA som Zatzy, vilket jag inte heller skrivit att du vill. Du måste ha missförstått min inlägg.
pob
liste: Okej, ursäkta isf..
Jag får skylla på att jag var hungrig och trött när jag skrev inlägget.. ;)

/Pontus Bergström
(OO=00=OO) Länk
pob
Jag håller med Jacob_M3 om att det skulle vara kanon med "kontrollpanelen" i överkant a´la zatzy stuk..

/Pontus Bergström
(OO=00=OO) Länk
Är det bara jag som vill ha någon form av överskådning/sökfunktion på dom trådar man skrivit i? Det har hänt flera gånger att en tråd man skrivit i har ramlat ur "senaste 100"-listan och glömts bort när man loggar in gången efter.

Det finns iofs ett sätt att lösa detta själv och det är om jag skriver mitt egna namn i inlägget, då kan jag söka på det sen. Tror jag börjar med det så länge.

Flåklypa :-)
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Flåklypa:
Så gör jag men jag får ju även upp "Stephan735i" inlägg eftersom vi stavar våra namn likadant.

M V H
Stephan

-Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk
Ok. Har du ditt namn i signaturen....känner sökmotorn av det?
Jag provade att ändra användarinfo och skriva "Flåklypa" i signaturrutan, men det kommer ju inte upp efter mina inlägg??
Hur görs?
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Kryssa i rutan: Inkludera min användarsignatur

//Player
Stephan: Sök på ett lite mer ovanligt ord i din signatur tex :dice så ska du se att de fungerar mycket bättre :)

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Player. Var hittar du den rutan?
be
573
bengt
325i Touring -06
540iA -93
635csi -88
528 -86
502 -59
Det här foromet är bara så bra!
Tar hänsyn till dom som bara har ett telefonmodem! Inget onödigt krafs.
Att kolla sina egena inlägg. Enkelt: Bara att klicka i rutan anvädarsignatur och sedan söka på den. Funkar perfekt, söker jag på min signatur får jag upp alla inlägg jag har sedan mer än 2 år tillbaka.
mvh

BLJ
Flåklypa: den rutan finns under rutan i besvara inlägg.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Tack Wendtan. Jag höll på att leta ihjäl mig efter den under "ändra användare"

Flåklypa
Avsaknaden av Redigera-funktion är troligen också fullt medveten. Om man som forumanvändare känner till detta så tänker man nog till en extra gång innan man postar något, eftersom man tvingas stå för det man skrivit, och inte kan gå in och "sudda bort" något.

/// Olof

Länk
Håller med pob & cosmos, tycker det börjar se lite uråldrigt ut på det här stället med avsaknad av edit-funktion, och även så kan ju ytliga grejer som teckensnittet, färger & dylikt uppdateras lika väl. Tror det blir roligare så...

/R Gustavsson
Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
Behåll forumet som det är, eller gör små förändringar. Har själv inte ens orkat skaffa användarnamn på zatzy då den sidan är så himla rörig. Däremot räknar jag mig som beroende av Autopowers forum. Enkla raka svar, inga önödiga bilder, lån av andras texter eller "inklistrade" trådar gör att detta forum sticker ut från mängden.
Här hittar man det man söker utan att "scrolla" genom en massa smilies och färgrannt animerade tomtar!

Varför ändra på ett vinnande koncept?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.