|
Sida 5 av 7
|
|
|---|---|
|
Dyngrak: Här finns den för 399 danska excl moms Länk Men skall man bara beställa den så hamnar man på 600 kr inkl allt + frakt . De får bli om man beställer något annat från dem med. Eftersom de är en Bmw orginaldel så skall den finnas i Bmws sortiment. Någon som vet vad den kostar hos handlaren?? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Tack för tipsen! Det är ju inte helt otänkbart att det blir en "liten" beställning från Schmiedmann, där finns det verkligen både det ena och det andra att välja ibland : ) |
|
|
Har nu fått besked avseende pris för en "sambeställning" för fem st. upplysta knoppar (se mail nedan). Nu återstår dock frågan om det fortfarande finns intresse samt vilken kostnad som vi kommer att hamna på inkl. tull och moms, vad tror ni? //Fredrik Hi again Sorry for the delay. It has been busy around here. How about $115.00 each (qty. of 5)? Total would be $575.00 ($115.00 savings). Shipping would be around $30.00. Andy Maddux |
|
|
Dyngrak: Vet du om det finns sån knopp i borstad silver alu, med m-loggo och upplyst? Altså ej krom.. Isåf vill jag gärna vara med å beställa |
|
|
sebbiis: det är just den knoppen som alla vi andra ska beställa!! Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Jepp, just en sådan modell lär vara helt klockren! Wendtan: Vad tror du? |
|
|
Är det denna ni menar...?: Länk / Joakim Länk |
|
| Precis en sådan, fast upplyst. | |
| ufo: Appropå din länk som gick till Schmiedmann, jag har försökt maila till dem flera gånger utan att lyckas, får hela tiden ett felmeddelande. Är det någon som har en fungerande mailadress till dem? | |
| Dyngrak:Har mailat dig | |
|
Wendtan tror att eftersom priset krypit under 1000 kr så är han intresserad igen. Priset 115 Dollar är 783,14 SEK Är vi fem som beställer blir frakten 204 kr/5 = 40.8 kr. Dvs runt 850 kr lite tilltaget bör det hamna på vilket få ses som ett ruskigt bra pris för en sån pjäs :) Tyvärr får man i värsta fall räkna med att vi får betala moms på priset vilket innebär att 25% tillkommer . Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Kanon Wendtan, då är vi på G igen : ) Jag har mailat och frågat om vad säljaren tror om moms och tullkostnader, skall bli intressant och se om han har någon uppfattning om det. Jag håller er andra uppdaterade! Är alla intresserade av samma modell (upplyst M-knopp i skinn samt borstad alu) eller är det någon som vill ha en knopp i annat utförande? Enklats torde vara att endast beställa en modell för att minska risken att strul skall uppstå. Kan bli lite jobbigt att lösa om de skickar fel produkt... Ska vi ta och starta en särskild tråd för sambeställning? |
|
|
Vet ni nåt om hur lång leveranstiden är? Så det typ inte är 3månaders väntetid.. |
|
|
Sebbis: Man får nog räkna 2-3 veckor. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
jag är på igen... borde hamna runt tusingen då ju med momsen inräknad... Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Ska vi göra en ny lista? 1. Wendtan 2. Dyngrak 3. Tarzan 325 4. Master 5. Sebbiis? 6. Ufo? Vad jag vet så skall vi som bestämt oss ha borstad alu med svart läder allihop. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Nedan följer Andys (kontakten på Letherz) svar på mina frågor rörande betalning, moms och tull. //Fredrik Fredrik, Sorry for the long email... The easiest way to order would be for me to get a credit card number from you. We could do a bank transfer but I know my bank charges $40.00 for an international wire which would increase the price on your end. I am not trusting of emailing credit card numbers, so if you do, my suggestion would be to break the number up over several emails. The safest way would be for you to order online through the secure store. Even if you order one shift knob, I can void that order out and I will have your CC info to run a complete order once the 5 knobs ship. Probably the easiest/safest route. You will be charged VAT on your end. I am not sure how this works though (if you pay on delivery or what, it seems like every country is different). I mark all packages as gifts which saves some money over marking them as goods/merchandise. I can also value the package at whatever you like, so if you want me to value it at $50.00 instead of $575, I can do that. The only issue with this way is that I can only insure the package for that amount. If it was lost or damaged, we would have trouble. If you want to do this, you would need to assume any liabilty over the insured amount. It is up to you. I have not had any problems with International packages so the risk is pretty low, but it is still there. Andy Maddux www.LeatherZ.com 513.631.2275 |
|
|
Nix, ufo har redan en aluknopp (dock ej upplyst): Länk / Joakim Länk |
|
|
Va händer? Blir det någon beställning? Hur mycke kommer varje knopp hamna på? Hur sker betalningen? Länk |
|
|
Jag tror gränsen för tull är 200SEK. Det sa en dam på tullen som jag pratade med... Så be dem sätta ett värde på $25-$30 det fungerade för mig sist. /Mikael Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.