AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
14.227

Upplyst växelspaksknopp till E46

Sida 3 av 7
ma
168
master
Audi A3 2,0TQ
Dyngrak:Hejsan jag är också intresserad.
Dy
370
Dyngrak
Subaru Legacy 2.5 GT Turbo Station -05
Kanon! Då är vi i alla fall tre stabila personer så är på G, sen var ju tarzan325 också intresserad tidigare...
Vi måste upp i 5 om vi skall få ner priset någon hundring. Tarzan, e du fortfarande på?

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
ta
2.494
tarzan325
E61 520d M-sport -08
7500 till 42100mil.

F11 520d M-sport -15
Absolut med.. får bli en sen julklapp till mig själv detta året =)

Jag får priset till under tusingen med dagens dollar och 5 stycken inkl frakt på $20...

alltså $138/st =$690 + frakt $20 =$710* 6.70 =4757:- /5st= 950:-
klart värt pengarna!!

Diesel-räsern
/Rickard
perfekt! Nu behöver vi bara rekrytera en till.
Någon annan med borstad alu inredning som är intresserad av en belyst borstadalu/läder m-knopp?
Här är länken Länk

Länk
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Jimmyboy ska nog va på... han har snackat om detta innan... vänta så ringer jag honom...

----
Min Bimmer: Länk
Atco: Perfekt! be honom anmäla sig i denna tråden för vårt lilla gruppköp.

Länk
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Wendtan... är det den du länkar till här 3 inlääg oven eller den du länkar till på första inägget sida 2... ?

----
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Hmmm var nog lite snabbt där... den första hade du på din 328... ;)

----
Atco: Ja precis. Den jag hade i min 328 ser exakt ut som den vi vill köpa från Usa. Skillnaden är att de är belysning i de amerikanska knopparna vilket det INTE är i Bmw orginal.

Länk
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Wendtan... jaha så den ska inte ha den chrome ringen? som denna asså: Länk ? utan vara helt borstad alu?

----
Atco: Om du kikar till höger på sidan så kan man ju välja utförande på knoppen. Så länge Jimmyboy beställer en belyst knopp därifrån så får den se ut precis hur som helst.
Chrome med rosa läder, crome med gula prickar, de spelar mig mindre roll :)
Den jag skall ha skall iaf vara i borstad alu med svart skinn.

Länk
ma
168
master
Audi A3 2,0TQ
Visst blir det det översta bakgrunden der som har m-märket och alla växlar 1-5.Jag tycker det översta är klart snyggast. Sen tycker jag som wendtan skrev borstad alu med svart skinn.
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Wendtan... Rosa läder med gula prickar är annars jäkligt coolt ;) Hehe, nä men då förstår jag... Ett tips är att start en ny tråd som heter t ex: "Gruppköp av belysta alu/läder knoppar" för det är ju inte bara e46 den passar, gissar på att ni får ytterligare 5 intresserade, vet inte hur ni gör med frakten dock (om folk är utspridda i landet) men det var bara en idé!

----
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Hur lång tid skulle det ta att få sakerna? 1-3 dagar låter lite väl fort? Är sugen på en likadan som ni ska ha Wendtan och master. Dock ej till min bil då det hade sett för jävligt ut. Utan till min fars bil, en E39 530 -01 med borstad alu inredning. Jag har beige/svart inredning, fungerar inte enligt min mening med beige/svart/alu.

Wendtan, vad tror du? hur många dagar? jag är sugen som sagt men inte säker!

----
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Tjena killar nu är jag med er. ATCO ringde min innan och tipsade om beställningen ni tänkte göra. Har letat mig fördärvad efter denna knopp med belysning.

Så den knopp jag är ute efter är alltså cromeline-knoppen (måste vara den dom kallar bright-chrome va?) med svart skinn och naturligtvis med belysning.

Har hittat denna knopp fast utan belysning för 520kr, men var hamnar vi nu med belysning och "mängdrabbat"?

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Tittade lite nogrannare nu på "LeatherZ" och det är Bright-chrome (med svart skin och belysning) som jag är ute efter.

Jag ska ju ha min knopp till min E36:a men om jag förstod det rätt på "LeatherZ" så är det samma knopp som till E46 och även Z3. Någon som vet mer om detta.

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Jimmy: Samma knopp i e36 och e46 som z3 och z4. Även e39 har samma knopp om jag inte missminner mig.

Länk
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Wendtan... och tiden? Måste ju ha den innan jul i så fall...

----
Atco: Enligt svaret på sida 2 så ser de ju mörkt ut innan nyår. Varför måste du ha den innan jul? Jag tror inte bilen blir sårad av en försenad julklapp :)

Dyngrak: Har du lust att se om de är möjligt med ett gruppköp innan jul? eller iaf luska fram vad vi får för pris om vi beställer 5 st?

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.