|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
De riktigt fina E38:orna har letat sig upp hit till Sverige :) Länk | |
|
Mycket fin 750! Anthracite metallic? Härlig interiör! Enda jag saknar på den är Shadowline. (Jag orkar inte se sådana här E38or, vill-ha-suget blir för stort :) /Lazze Länk |
|
|
*snyft* Den som hade pengar... // Erik ---- No real power -just KCR :) |
|
|
Tveklöst en fin kärra. Nyimporterad med vinst i första syfte....där ligger en fet vinstmarginal inbakad, var så säker! The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
Ja tror den är skruvad. helt utan bevis så tror jag det. "Att ge en vägsnigel fingret är som att kasta pärlor till svinen" |
|
|
Har hört att Silverbilen AB ska vara mkt seriös handlare. Hitorik, mätarställning är dom tydligen väldigt noga med. /Lazze Länk |
|
|
Ja den va fin.Länk |
|
|
Om den är skruvad vet jag inte, men den var _ruskigt_ fin! Oerhört läckert med de ljusa träpanelerna. /// Olof Länk |
|
| Den passar mig ypperligt! | |
|
Nån som vet om dte är en riktig individual? Ser ut som vanlig fjordgrå metallic med beige läder samt björk trä. Går att få ihop den kombinationen lätt utan bmw individual. Vet att d hade en orientblå 740ia innan med tobacco inredning inkl. xenon mm men den hade inte xenon när allt kom omkring. MVH |
|
|
Instämmer med Lazze, Olof, E38B12 med flera: Vilken härligt vacker vagn! Victor: Det är bara att hoppa på nästa Malmö Aviation och hämta hem pärlan till Skåne :)))) Glöm inte att hämta mig på vägen hem för en åktur! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Fantastiskt läcker vagn. Gillar verkligen den där ljusa träinredningen. Om den sedan är "ärlig" med knappt 8.000 mil på mätaren och i fint skick får man ju otroligt mycket bil för 229.000... |
|
|
jag tror helt klart att den är ärlig Skulle vara roligt att jämföra den med denna: Länk hehe, gigantisk skillnad :D |
|
|
det enda jag saknade på den första var "pipingen", den andra är inte ens i samma klass vad jag tycker, mörk inne mörk ute.... do i have to say more? ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Kalle, Haha :D Den är ju inte vulgo-vit med kromade fälgar = inget för mig :) Skämt åsido, den är helt underbar. Riktigt vacker bil för helt rätt pris! Importerad av vinstsyfte eller inte. Lyssna efter en distinkt tuta från gatan följt av 12 cylindrar som väcks till liv genom att undertecknad varvar upp en 5.4-liters motor till 6000rpm :) Då har det kanske blivit affär ;) MVH, E38B12 |
|
|
Mycket fin bil och visst kan mätarställningen stämma. Min -96:a har nu rullat 9200 mil. ABSOLUT fulldokumenterat. Även min 750 är fjordgrå, dock med ljusgrått skinn med conturstolar och mörkt trä. Jag tyckte den kombination var snyggast tills jag såg denna. Nu är jag lite kluven. Hade suttit fint med en "Harry Boy" på lördag så man kunde handla en till;) Ju fortare du kör-desto kortare tid utsätts du för risker! |
|
|
Hade personligen bytt ut sminkspeglarna i nackskydden mot tv om jag hade den i min ägo...=) Länk |
|
|
Riktigt smakfullt sammansatt e38...grymt snygg var den också! Jag hade en individual e38'a en gång i tiden, lackad i Ascotgrun metallic och massa skoj utr. mvh, __ Bilen: Länk |
|
mipa |
Har tittat på bilen som hastigast och den ser verkligen fin ut. Är visst såld tyvärr... Kan f ö rekommendera SIlverbilen, ahr just köpt bil av dem och de har gett ett juste och OK intryck. Verkar göra sitt bästa för att handla med bra och dokumenterade bilar, dessutom mån om att ge god service. Har alltså bytt min 540 mot en MB S500L, så nu blir det bara nöjesläsning på forumet. Min son är inte så glad åt bytet... MIP |
|
hur kan du bara komma på tanken att byta en 540 mot en merca....helst sanslöst!! Skoja bara....fin kärra de där...helt klart en av världens bästa bilar! The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
njaa.. detta är nog ingen individual... denna utrustning fanns att få utan indiv. tillägg... vä framsäte ser mer sliten ut än på min gamla som hade rullat 19000, åxå med beige skinn. men vad vet jag.. extremt snyggt färgval, lite "snik" utrustad för min smak. tex, vart är kliman bak...? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.