|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
är det nån på detta forum som tänkte sig ett besök på sportbilsmässan i slutet på december? För resten vet någon om det finns något BMW relaterat där? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
|
Det är inte Svenska Bilsportmässan du tänker på? Länk den är helgen den 19-21 november. Och där ska BMW Sport Club finnas om jag inte missminner mig. Jag funderar på att åka dit men jag får se hur det blir med det, fattig student som jag är och en bit ifrån bor jag ju :-/. /Erik - BMW CS #05162 |
|
| Om vädret tillåter så kommer jag dit på sommarsulor. | |
|
det ser lite tunt ut med utställare. hittade endast 6 st på deras hemsida. |
|
| Är ändå i Sthlm den helgen, så jag funderar på att dyka upp där. Om det finns något intressant att se som sagt. | |
| Jag tänkte gå. Alltid något som lyser upp i vintermörkret. | |
| Black Z3: För mig ser det ut som att det finns 6 st utställare vars företagsnamn börjar på A. Men det finns några fler bokstäver i alfabetet...;-) | |
|
Har planer på att gå. Hobbe: Jag kan plocka upp Dig, sitter vintersulor på M'en.. :-) Fast Du kanske inte vågar åka i en bil med RIKTIG motor.. :-) /Caspar Länk |
|
|
ska vi samordna en större grupp kanske? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Vore trevligt! Lördag 20'e?? Jag skall vara Möhippe chafför den 19'e... /Caspar Länk |
|
|
Caspar: säg som det är i stället: du ska stippa på en möhippa :-) 20:e lördag låter bra för min del. runt 11 ? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Caspar, Jag vill åka en modern bil som kan svänga så en gammal Z3 traktor blir det enbart i nödfall ;) Vi kan ju höras av när den 19:e börjar närma sig. |
|
|
Z3c: Näe... Det är inte tema dödsångest på hennes hippa... Kl. 11 den 20:e. Bilia Haga Norra?? /Caspar Länk |
|
| Kl 11 den 20:e låter bra. Tom jag hittar till Bilia numera... | |
|
hoppas att det finns en legid stol för mig. ställer av bilen idag. har inte köpt nån vinterbil än...( delade åsikter i familjen vad vi ska ha) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Kl 11 den 20:e låter kanon. Kul om det några fler från Autopower. | |
| Om man är en grupp på över 10 pers får man hela 10 kr i rabatt per person! ;) | |
| Kan ni uppvisa racinglicens så blir 40 Kr i rabatt har jag hört ;) | |
|
Så om vi blir 10 tjänar jag en 50-lapp!!?! Trevligt, Räcker till en läsk! :-) Tomas: Inga problem, Hobbe verkar vägra åka riktig sportbil så det finns plats i min bil. Går Du ner till Bilia eller skall jag hämta upp Dig?? /Caspar Länk |
|
|
Caspar, Jag vägrar inte lift. Är det fint väder så tar jag givetvis Z4:n. Om du tar din diesel så kan ju Tomas, Masten, och jag åka med. Du väljer givetvis vilken musik du ska plåga oss med ;) |
|
|
Tror inte att jag har den bilen då... Eftersom jag måste ha lilla leksaken den 19'e så tror jag inte jag hinner byta bil med tjejen.. Jag kan iofs försöka ornda om vädret ser ut att bli dassigt.. /Caspar Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.