|
Sida 4 av 12
|
|
|---|---|
|
hoppas det inte kommer något som heter 4-serie.. räcker de inte med de serier vi har? // Pantzare |
|
| jag vet att z4 är en sportbil men jag menade en supersportbil i klass med enzo eller carrera gt | |
|
bmw_jerry, Varför ? Z4:n är bättre som den är redan...... :) |
|
|
Jerry: Z9 kanske Länk vore något?!? Hobbe: :-) Att Du aldrig ger Dig!! Pantzare: En 9-serie skulle dock sitta fint som en sportigare variant av koncernens nya Rolls, för att konkurrera med Maybach...!? /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
OT: En SPORTIGARE Rolls låter som tidernas helgerån! RR är ganska ohotade i det segment de spelar i medan Maybach blev en total flopp. Mercedes själva har t.o.m. själv erkännt att modellen redan börjar kännas lite bedagad. Innan lanseringen av nya MB S-klass måste Maybach få en rejäl facelift för att stå sig. Jag tror att nya Rolls-cabben som kommer snart blir ett lyft för försäljningen, vilken moviestar vill inte ha en sån? MVH |
|
|
jag hörde att AMG ska ta sig an Maybach... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| bmw borde nog släppa ut en m1 igen samt fler versioner av rollsen..en cab kanske | |
|
bmw_jerry: Rolls-cabben kommer när som helst, och som jag förstått det så är en mindre modell "under" Phantom på gång. Och angående M1 så antar jag att du syftar på att BMW borde släppa en supersportvagn. För en tid sedan florerade rykten om en sådan i tysk motorpress. Det handlade om en renodlad supersportvagn med 6-liters V12-biturbo på ca 600 hk. Hur pass förankrade dessa rykten/spekulationer är i verkligheten törs jag dock inte uttala mig om... MVH |
|
|
M6 lär aspirera på titel "supercar" skulle jag tro. jag skulle bli förvånad om det kommer med "bara" 507bhp. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| men m6 komemr mer vara som en lyxracer...den kan konkurrera med benleys coupe och cl55 men den når inte upp till muricelago | |
|
det ä nog sant. Men var inte M1 rätt lyxig den oxå? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Tror inte den var det, den var ju byggd för banan.. Cockpit var iallafall trist (inte racing heller tyvärr) Länk /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
| Kolla in Lambo eller ferrari från 70 talet =Hemska cockpitar... | |
|
Välkommen tillbaka Beppo!! Long time, no nada!! Jovisst, men vad var vackert på 70-talet då?? /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Caspar: Ferrari och Lambo på utsidan förstås :) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Njae.. knappt så de var snygga utifrån heller. För att inte tala om det som kom från BMW's band på den tiden, Huga!! /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Fy Caspar, nu svär du i kyrkan! :P E9 (som iofs kom 1968) och E24 var ju underbara! /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Masten: Du får givetvis ha en annan uppfattning... men jag står fast. URK för 70-talet överhuvudtaget. Det är bara tjejerna (födda då alltså) från 70-talet som ser bra ut nu.. :-) /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Ja, 70-talet stod ju för en hel del smaklöshet, men det har sina ljusglimtar också, i synnerhet tjejerna :D /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Hmm knepigt det där med vad vi gillar! Själv skulle jag hemskt gärna skaffa mig en E24:a =D Fast den skulle nog få känna på bana mestadels av tiden =) Fast jag älskar haj stuket på fronten! Så hungriga! M1 Anser jag vara ett svar på dåtidens lambo osv.. Varför skulel BMW annars överlåta designen till italdesign? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.