AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
4.763

Beställa ny 320Ci, hjälp!

Sida 4 av 4
Bfg: Men de är ju mindre än 24 h tills dess :)
Glöm inte att dokumentera nyskicket med digitalkamera innan du ger dig ut i den smutsiga trafiken är du snäll :)

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
bf
305
bfg
M3 SMG -02
wendtan, jag vet jag vet... men det är låååååånga timmar... lär ju inte bli mycket sömn ikväll eller jobb gjort imorrn bitti... ;-)

Oroa dig inte - här skall tokdokumenteras! Bygger nog en egen hemsida åt pärlan snart också...

/bfg
ri
320
rightnow
3-Serie Coupé, 2004
wendtan:

Tycker den blir för lik en 3-serie sedan med m-paket.. = ful
Rightnow: De vill jag nog nästan lova att du är ganska ensam om att tycka. Men smaken är som (!), delad.

Bfg: Inte många timmar kvar nu, hoppas du fick någon sömn inatt iaf :)

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Erik86,

vet inte om du beställt än men vill komplettera alla glada tillrop med ett par synunkter:

För det första underbart val av bil (har själv haft en 330 Ci), ditt färgval är klockrent och i stort måste jag ge bifall till kryssen i utrustningslitan. Två invändningar:

- Navi. Kanske kör du ofta i okända städer, men själv begriper jag inte hur man kan lägga 30 000 kr på den, när en bra karta kostar några hundralappar. Kul, javisst, ett tag men jag tror att man tröttnar ganska fort.

- Björklister. Går fetbort: Volvo V70 lookalike. Ta mörkare trä istället, så blir du nöjd.

Lycka till med köpet!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.