|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
| Synd att stålgrå blev en exklusiv CSL färg. Det är en underbar färg annars. | |
|
acey: Är du helt säker på det?vill minas att Bmwcoupe hade en stålgrå M3E46+att jag har sätt bilder på m3 med den färgen. Eller är det jag som är färgblind? |
|
|
Den mörkgråa metallic är grymt snygg... Enligt bmw.se "bygg din bil" går det inte att få Stålgrå, men däremot finns en ny färg som heter Sparkling Graphite Met som ser rätt snygg ut... /bfg |
|
|
Stålgrå är borttagen från standard-färgprogrammet ersatt av Silvergrå den ena av två färger till M3 CSL den andra är Saphirsvart, Topasblå är även den ersatt ...av Mysticblå Kalle; Estorilblå är standardfärg på ytterligare en E46 nämligen Compact Youngline Länk Min utrustning vid köp av 320 CI hade blivit Clubsport M-Sport paket II ingår "utan den stora bakspoiler" Estorilblå, svart skinn, adaptiva kurvljus, komfortpaket, el-gardin, cdvxl, armstöd, pdc, navi, Estorilblå syns för mycket? då rekommenderar jag Carbonsvart med samma spec som ovan. Mvh Stephan |
|
|
Stephan, Clubsportpaketet går väl inte att beställa längre? Vad jag vet så fanns det bara en begränsad tid under 2002. Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
| Starre: Ja fel av mig. Stålgrå var en vanlig BMW-färg, den försvann och ersattes utav silvergrå som är snarlik och den blev en CSL färg. | |
|
Hej! Tycker att denna bilen har en fin kombination: Länk det är en sedan med borde väl funka på en coupe också. Tycker inte om trä egentligen men tycker att denna var väldigt nice. --- Christian Ryman Mini Cooper S - 04 |
|
|
Kalle; Clubsport går fortfarande att beställa till 320Ci, 325Ci, 330Ci, 330Cd ej prissatt i Sverige kommer inte upp något pris vid val av Estorilblå i konfiguratorn på bmw.se dock står det endast tillsammans med Clubsportpaket på bmw.de finns både spec och pris €4200 en 8/04:a till salu Länk i den rätta färgen;) dom är inte vanliga men några väljer fortfarande Clubsport vilket jag uppskattar. Mvh Stephan |
|
| Tycker av någon anledning att inte faceliftade versionen kommer till sin fulla rätt i facelift versionen. | |
| Jag tog min med Komfortpaket, lifestylepaketet, 18tums M-fälgar (vet inte vad dom heter), Adaptivt kurvljus, Harmann kardon-ljud, silver metallic och bluetooth för telefonen.. Jag tycker verkligen inte att sportpaketet lyfter en coupé.. tycker dom vanliga spoilersarna är mycket snyggare.. den blir för lik 3-serie sedan med sportpaketet.. men det e vad jag tycker. | |
|
Stephan, Där ser man! Och jag har kanske lärt mig att inte ifrågasätta en guru :)) Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
| rightnow: Hur tycker du att den blir för lik sedanen med aerodynamikpaketet? | |
|
Rightnow: E46 sedan: Länk E46 Ci med m-sportpaket: Länk Likheter???? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Wendtan: Det är en BMW! ;) | |
|
Vet inte om du beställt ännu, men här finns lite real-life bilder på nya Sparkling Graphite färgen... riktigt snygg tycker jag... Länk /bfg |
|
| Nopp jag väntar på lite godkännande från finansieren=) | |
| den var riktigt snygg.. fan, nästan så man ångrar sej lite nu... | |
|
den finns bara på coupén iaf evers, så varken du eller jag skall börja ångra oss! Fan två dagar kvar... jag börjar bli tokig! /bfg |
|
|
okej.. dåså, svart är ju fruktansvärt snyggt, men som sagt lite jobbigt att hålla efter.. väntan är ju jobbig, dagarna känns som veckor.. min pärla tillverkas nu i veckan, så jag lär få vänta några veckor till, men den är panik-märkt för snabbast möjliga transport :-) vad tog du för färg och utrustning på din bfg?? mvh evers |
|
|
Tjena, Jo evers, den var jobbig, men det gick snabbare än väntat ändå - ca 6 veckor totalt från beställning till leverans. Det är en orientblå 330 sedan med m-sport II m 135M fälg, komfortpaket, 16:9 navi, H/K ljud, svart inredning (tyg/alcantara) och alu cube silver lister... Åker och hämtar ut den imorrn kl 15! Äntligen! /bfg |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.