|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Kompisen har knåpat ihop en liten film som jag tycker är ganska sevärd!! Lite blandat matrial gammalt å nytt när jag å några polare leker lite! Laddas ner här : Länk Mvh Limmet | |
|
Schysst film! Ballaste är när han som filmar kommer upp jämsides med dig och du klipper iväg = ) Synd på den höga musiken!!! Man skulle hört bilarna och hojjen istället! |
|
|
Go film! // Mvh Martin |
|
| tuffa leksaker de där.. hujeda mig | |
svintoleffe |
Väldigt bra film, lär jag säga. Länk Min Bmw MVH Leffe |
|
Grymt!! |
|
Philly |
funkar ju inte! BMW 4 life |
| snyggt redigerat i början med "gammal-sliten-rulle"-strecken och bruna tonen på allt :) | |
|
Hah tuff film ;) 325mannen |
|
|
snyft sidan funkar inte för mig:( vågar man inget så vinner man inget!!!!!! |
|
| Funkar inte här heller | |
|
Funkar fin fint här. Helskoj film.. Skum kille i CAT t-shirten... =) =) =) |
|
| Bra film men synd att man lagt på musik ist motorljud | |
| Håller med... Gillar inte när det bara hörs musik... Hade vela hört ur quattron, audi femmor låter mysigt = ) | |
|
Det är ju synd att det ska vara så mycket musik, men det är iaf BRA musik. :-) Är det någon som känner igen musiken som spelas mellan 1:43 och 2:09 in i filmen? Jag känner igen musiken och har den på datorn, men är för lat för att leta ;-) Det är iaf lite Godsmack (första låten "I Am") .. - Mattias |
|
|
den va ju fet! Den har han gjort bra gamle Josef... Va det den filmen du menade häromdan? 200sx 2.5l 20V |
|
|
Vad har ni för codec installerade??? Funkar inte å se filmen hos mig, vad tittar ni i för program??? Följ utvecklingen av 535 BiTurbo på Länk |
|
|
grymt cool film jag vill se mer sånt det ökar lusten att börja bygga nu när det är vinter o allt vågar man inget så vinner man inget!!!!!! |
|
|
Coolt. Izze,jag såg den med windows mediaplayer.. hjorten |
|
| Vem e fjanten i e30;n??? | |
|
Du menar han i den opolerade kärran ; ) 200sx 2.5l 20V |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.