|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Kolla denna fina E36:a visst är den snygg, röd, med orangea blinkers och originalhjul... Jag säger bara MUMMA!!! | |
| länk? | |
|
Länk *rodnar* |
|
| Finns på powerbörsen också | |
| Är det bara jag som inte förstår vad som är så speciellt med den här? | |
| Den är unik ju! ORÖRD. | |
| Vacker :) Men vita blinkers är ju faktiskt godkänt på den, men det är nästan prisutdelnign p åatt ha oranga blinkers kvar, 100% orginal! | |
|
Jag tycker den känns lite dyr. 18000mil, 94:a, säljes i november, pris: 135" |
|
|
Orginal kan ha sin charm men den bilen var faktiskt inte snygg!! fattar inte vad som är så hemskt med å byta fälgar lacka listerna å BYTA blinkers? det räcker typ! M.E |
|
|
Nja helt orörd verkar den inte vara: chip system Köhler Sony black panel var väl inte orginal? dekal Bmw Sport club inte orginal |
|
|
Jag har sett den på en träff som jag var på. Måste säga att den är väldigt fin, i alla fall när jag såg den. Snyggt med oranga blinkers också. Bilarna ska vara helt original utanpå, men gärna trimmad! //Schnitzer Svenska M5 E39 Registret: Länk E-Post: DE91@hotmail.com |
|
|
kan det vara så att bmwludqvist är ägare/säljare av den fantastiska M3 an ? ;) ***BMW ägare är nutidens arrendebönder i försäkringsbolagens feodalsamhälle*** |
|
|
Tanken slog mig också ;P Mvh Per |
|
|
Ni som LACKAR era M lister...ni måste ju ha missat poängen! Det är FULT...låt som vara svarta.... Lika fult att lacka "diffusern" i bakre kofångaren! den ska vara SVART! Uppfattat? :) |
|
|
Snygg, men knappast orörd. Vita blinkers funkar också, fanns ju som originaloption. Lacka lister, ähum nej tack, då kan man ju också passa på att lackera fälgarna, däcken, vindrutetorkare, vad vet jag. Inget passar en M-bil bättre än en M-fälg. /// Olof Länk |
|
| Haha! :) | |
|
Den var det INGET speciellt med alls. Och DYR. Håller med mosse, lacka listerna är ju inte alls snyggt...speciellt inte på ljusa kulörer. MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Hade gärna kunnat tänka mig att vara ägare till denna vagn, men tyvärr inte. Iofs bara att köpa... Visst är det gött att se originalstuket även fall den inte är riktigt orig på "insidan". Särskilt när sönderstylade E36:or är vanligare än en hottad volvo vid korvmojjen |
|
|
Detta är en väldigt speciell bil, som ägs av en äkta BMW fantast. Han har kört BMW hela sitt liv sedan BMW 2002. Här pratar vi om en ägare som tar ur framstolarna när han dammsuger bilen. Han byter ut delar på bilen eftrsom han misstänker att dom kan gå sönder eller att det ska ändå göras snart. Ska ni ha tag på en bil som är i mycket bra skick så åk titta på den här. Jag vet att bilen är helt genomgången och att det senaste som byttes på den var hatthyllan bak, eftersom den som satt där var solblekt. Nu har han iof beställt en ny gummilist till bagageluckan också eftersom den som sitter där är sliten. Där ligger nivån på skicket. Dom gula blinkersglasen är faktiskt nya dom oxå, eftersom dom gamla var slitna och matta. Hela motorn är genomgången med bla nya vevlager och oljepump och dom flesta slangarna är bytta till motorn. Alla gamla delar som är utbytta får man med i lådor, och det finns kvitton på allt som är gjort med bilen. Visst är det kanske mycket pengar, men man får också en väldigt bra bil i originalskick för pengarna. |
|
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
jxp: Wow! Låter som en RIKTIG M3-ägare! Tyvärr är inte alla M3:or i sådana händer.. När han dessutom har "fostrats" i en 02:a, är det inte mycket att dividera om.. ;o) |
|
Man blir glad när man läser om sådana personer, det är den typen man vill köpa bilar av. Jag skulle gärna betala mer för ett exemplar som varit i rätt händers ägo. Min ambition är att bli lika pedantisk då jag i framtiden skaffar en M-bil. Inte så att man slarvar nu, men ibland måste man ju tyvärr kompromissa med en bruksbil. /// Olof Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.