|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag tänkte ta anspråk på titeln "far till världens yngsta familjemedlem i BMW Club Schweden" Min son fick sitt medlemskort i dagarna! medlem 4079A Födelsedatum 040401 Någon som slår detta eller kan man få ha titlen ett tag? Om så är fallet se det som en utmanig ; ) Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk Pappa till Beppe Morgan William | |
Paap Reeder |
..... välkommen hälsar kassören i BMWCS. MVH /// Paap R |
|
Finns det familjmedlemskap nuförtiden? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Erik, Japp! Vad jag förstått så kostar det 100:- extra om året per familjemedlem. Det utgår då endast en Bayerisches Blatt per familj! Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
Min son/dotter är bara 18veckor gammal men när den väl kommer ut i vår så ska jag nog bräcka dig ;) /Johan Min bil: Länk |
|
|
Det var lite tanken att ni skulle hem och mysa med frugan så ni kunde knäcka mig! Jag passar på att njuta ett tag till sen så får jag väl bli "Far till Världens första yngsta medlem i BMW CS" Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk Pappa till Beppe Morgan William |
|
|
Ok, då blir det medlemskap direkt för "Mini", när hon/han ploppar ut i mitten på april! ;-) Vi vill ha bra namnförslag på B och mellannamn på M, efternamnet är ju redan rätt! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
varför inte bengt martin ;) ___ Mvh Patrik N. |
|
|
eller Berlinda Malin ___ Mvh Patrik N. |
|
haimaul |
Bavaria Munica? |
|
Jaha så inte ens om det kan man få vara ensam ErikW ? Nåja jag var först iallalfall (tror jag) lycka till med den lille, vår föddes den 1:a april och det blev en guldklimp så det blir nog kalas B= Benjamin, Bengt, Börje, Baldwin, Bajen; Bajer, Bayer, Bambi, Bamse, Barbara, Benny, Bart, Barkley, Bartholumeus, Bastian, Basil, Beatrice, Beckham, Becky, Belinda, Bellman, Ben, Berit, Berndt, Bernt, Bernard Tja listan kan göras hur lång som helst Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk Pappa till Beppe Morgan William |
|
|
Vår dotter Alice föddes igår kväll, en pigg krabat på 3465g/50cm. En timma efter födseln var medlemskapet fixat, tack vare Margareta på BMWCS:S kansli! Alice måste vara yngst i klubben än så länge, vem blir det som klår henne? Hemfärden från BB (förhoppningsvis imorgon) kommer att ske genom Göteborg med en svart förlängd tolvcylindrig limousine, med svenska flaggor i flagghållarna på framskärmarna. Hon måste ju få åka ståndsmässigt hem! ;-) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Grattis till dottern Erik. | |
|
Grattis! Men Alice börjar väl inte på B eller M... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Alpina? Grattis Erik! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Gratulerar! __ ///M som i Mugge. |
|
| Britt-Mårten? | |
|
Grattis! ___ //Ulf |
|
|
Grattis till ert barn, så var man av med den titeln, men den tappar jag med glädje! Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Grattis Erik mfl !!! ///MVH Hasso Länk |
|
Grattis Erik! /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.