|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
| de här verkar ha blivit lit "out of topic":) tillbaka till filmen. Jag förstår inte hur evo ägaren ens ides lägga upp den där filmen?? dumpen lät ju löjlig, bmw 6:an hade dock ett härligt ljud;) | |
|
Lite OT är ju kul! Mosse:åter kom med resultatet! Blir spännande vad en ex M3 ägare tycker om Skylinen. Philly: Skylinen är ju grymmt snygg och rå som sushi! Men inredningen...vidrig! Man tröttnar nog på den om man bor i bilen ;) |
|
|
E36 M3 är vanlig, men många exemplar är stylade eller halvdana i skicket. Ser jag en bil i 100% originalutförande i nästintill mint condition så vänder iaf jag som BMW-entusiast mig om på gatan och beundrar de än så moderna och vackra linjerna. On Topic: Jag gillar ändå Skyline eftersom den har en rak sexa och är så pass brutal. Men det är en helt annan sak än BMW. Kör man en Skyline så kommer man inte ifrån Fast and the Furious-konceptet, och det tilltalar mig mer på filmduken än i verkligheten. /// Olof Länk |
|
|
Anser att Supra MKIV är närmare F&F än Skyline. Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
Paap Reeder |
... en Nissan Pissan 350Z körde ifrån mig rejält på huvudstaleden. Nån som vet vad en sådan presterar? Den måste gå på under 6 blankt till 100. MVH /// Paap R |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.