|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
vad ska man säga? =) Länk | |
|
Det mysiga ljudet från 6:an överröstade japsmotorn fint när han gled förbi på 2:an. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Haha.......Trodde vi nåt annat?? #Man and machine the evil of a dream# |
|
|
Haha.. så jävla rätt va :D " BMW - Bara att växla ner, Och njuta! " Min bil: Länk |
|
| Oh så bra !!! | |
| Heja BMW! | |
|
Ren njutning att se. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
| Haha, fin fråga.. Han har inte 4wd va..? Haha... fel o ge sig på nån i sin egen klass så han slipper skämmas... o sen att ens visa filmen där han blir piskad är ju ett stort minus för han själv..=) | |
|
Kanske inte har råd med en M bil:P men är endå imponerad över bmw:s sugmotor!! |
|
|
Haha! "ohhh that´s an M3 you idiot" Hjälpte tydligen inte så mycket med häftig dumpventil! ;) Nu blev jag inte mindre sugen på M3 igen! :-( |
|
|
Alltid lika kul att se en riskokare bli krossad av en tysk. /// Olof Länk |
|
|
Hade killarna suttit i en Skyline GTR så hade det var andra toner! ;) Alla riskokare är inte så dåliga minsann! |
|
|
Nej, Honda S2000 hade jag kunnat tänka mig. Det vill säga om inte BMW, Mercedes, Porsche eller Audi hade funnits. /// Olof Länk |
|
| En Supra mk IV är inte fel heller... | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Varför jmf äpplen med päron? Mvh, Thomas E "I used to jog but the ice-cubes kept falling out of my glass!" |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Och säga att bananen är surast? Mvh, Thomas E "I used to jog but the ice-cubes kept falling out of my glass!" |
|
Ja dumpventilen i Evon lät förjävligt fjantigt =/ Men kul film i övrigt :) Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
| skyline GTR, hmm 280hk, varför skulle M3:an få spö av den? | |
|
Håller med Olof! Om inte porsche, bmw och de andra funnits då skulle man kanske titta på rismenyn.... "En gång BMW, alltid BMW" |
|
| Fy fan va gött, så ska dom tas. | |
|
så ska det se ut... tyskar bygger bilar jappsar kopierar... bra ex lexus... tvåan på tvären och 3an flat out...thats bmw man!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.