|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
M femman: Såg på Supercars.net att en 95-as GTR vägde 1530kg, men hittade inget om GTS.. Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
| Den här var fet Länk! Vilken bil! | |
|
M femman... Ja den var inte dålig...R34 har jag er råd med nu tyvärr... Denna GTS -95:a ska jag kika på i helgen...ska bli mkt spännande! Länk |
|
|
Mosse: Polaren/Grannen har en Skyline GTS. Den är skit ball och går hyffsat men jag hade aldrig köpt en GTS före en M3.a. Men en GTR hade jag inte tvekat för. Men visst är dom trimmvänliga som fan men det ska vara GTR:en med dubbla turbo, 4 hjulsdrift och en M3 E30 inspirerad breddning =) En ganska viktig grej o tänka på är reservelar osv. Eftersom Skylinen inte såldes i sverige så är det problem och få fram reservdelar till den. Finns iof massor med grejjor och köpa till den ifrån Japan, England, Australien och Nya Zeland men det kan ju bli lite struligt ändå. Bara ett par funderingar....... Länk |
|
|
1BJÖRN Reservdelar är inga problem, delar kan beställas genom Nissans centrallager.. Den här är hyffsat ball! R32 GTR, kolla in breddningen...påminner om nått va! ;) Länk |
|
Philly |
bara jag som tycker att skylines är oerhört fula? BMW 4 life |
|
En Skyline GTR är klart en imponerande bil. Men designen kan klart diskuteras. Egentligen är det ju en 2-dörrars sedan? /// Olof Länk |
|
|
Philly Ja, det är bara du som tycker.... ;) Dom är inte VACKRA, men råa! |
|
|
Exakt!! Vacker bil tex: 996 Porsche, Jaguar XJR, BMW 6-serien Rå-bil: Subaru Impreza STi, Nissan Skyline, Honda Civic Type-R Många blandar ihop detta... "En gång BMW, alltid BMW" |
|
Philly |
nej, det var så jag menade, jag gillar inte bilen, men kraften i dem älskar jag :D BMW 4 life |
|
Billiga i inköp, men rasar dom....då blir det surt i plånboken.... En väldokumenterad M3 E36 är ett säkrare köp...snyggare också! men vafan, man lever bara en gång! ;) |
|
Philly |
pengar är inte allt. lika bra att lägga alla sina pengar på en fet bil =) BMW 4 life |
| Ja, för mat behöver man inte...& räkningar, kan ju mamma betala! ;) | |
Philly |
haha BMW 4 life |
Philly |
bo i bilen??? BMW 4 life |
|
Klart att Skyline GTR är en häftig bil....... Älskar men M3 E30 så älskar men GTR:en.....Klart brutal.. Länk |
|
Philly |
jag älskar mig själv, alltså älskar jag bmw, nähä? eller =) haha! BMW 4 life |
|
Dom flesta Skyline är riktigt snygga, och råa som föregående talare påpekat. Undra vilken bil som drar till sig mer blickar, en M3 E36 eller en Skyline av (nästan) valfri modell? Tyvärr är ju E36 alldeles för vanlig. 1BJÖRN: Det har du fan rätt i, M3 E30 och GTR är sjukt brutala. Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
| en bmw går att trimma minst lika mkt, dubbel turbo å 4wd är ju stenålder, singel å rwd är det som gäller | |
|
Men HALLÅ, sluta prata Skyline. Det är Bmw som gäller. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.