|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Nicolas: Vi tar en 200sx s13. Vad har en överladdad fyra på 1.8 liter gemensamt med en BMW? Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
jobbiga och kaxiga personligeter och jobbigt pysljud, vad kan bli sämre? ___ Mvh Patrik N. |
|
|
bmw ägare med noll respekt för andra bilmärken. Öppna ögonen, bmw är väldigt roliga och bra bilar, men alla andra fabrikanter är väl inte dåliga för det? Visa att bmw-folket inte är så jäkla trångsynta |
|
| WmBrejzer, såg du inte filmen? :) | |
| Kan bara hålla med WmBrejzer, visst gör BMW bra bilar, men vakna upp!! Det finns andra bilmärken som är bra. | |
| Va! Är det sant? ;) | |
|
Jag står just & väger mellan en M3 eller en Nissan Skyline 2.5 GTS...svårt val faktiskt..Skyline är ruggiga bilar.... Såhär ser objektet ut... Länk |
|
|
Valet mellan en dussinbil som M3 E36 (?) och en Skyline är inte svårt för mig =) Kom ihåg att det är japsarna har väldigt potenta motorer. Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
Skit också, det ska stå- "Kom ihåg att japsarna har väldigt potenta motorer." Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
Skyline är en fin bil men jag skulle inte palla högerstyrt. Har testat och det var jätte jobbigt när man skulle köra om, och det gör man ju ofta i en skyline =). Det var ju bara en GTS, hade det varit en GT-R så hade valet varit lättare. Men då är det väl helt andra pengar också. Den japs bilen jag gillar bäst är Supra mkIV. Fick testa en Supra med BPU trimm och hade den inte varit så dyr (250000:- för en -94) hade den stått i mitt garage! Vad ska de ha för Skylinen? |
|
| 149.000:- inkl nägra repor & bucklor... ;) | |
|
Kollade på nätet, det verkar ju finnas massor av Skylines till salu. Inte bra, man börjar ju bli lite sugen själv... Hur många hk har GTSn orginal? |
|
|
M femman: Allvarligt har det nån betydelse hur många en GTS har orginal? Jag menar hur länge tror du att du skulle kunna motstå att inte plocka i lite "lull-lull" i motorn då den är jävligt trimvänlig? =) |
|
| Inte länge :) Men en GT-R är fyrhjulsdriven, större bromsar biturbo... | |
| Köp skyline istället mosse! grymma bilar,men inredningen är verkligen hemsk i dem=( | |
| jag har åkt en GTR 450hk gick väl sådär skrammliga som fanken e dom =( | |
| Hittade den här bilden Länk Skylinen rullade i Kristianstad i sommras. | |
|
Tror att GTS (2.5 liters rak sexa med enkelturbo) har ca 250 hästar original, men dom kan LÄTT trimmas uppåt 400.... GTR är en våt dröm, men lite för dyra. Är ju sugen på Skyline p.ga att dom är ovanligare än M3:or...men håller med om att inredningen är inte så skoj... |
|
| Vad stor Skylinen är, M5an ser ut som en liten räka. Vad väger den? | |
|
m5:an har kanske försrång:P:P:P hehe Alpina Power! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.