|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Kolla den här :) Länk | |
|
LOL!! nån som vaknat upp ur en dröm??? har en kompis som hade en sån på sin 328:a den drog mer soppa. |
|
| Haha, ja man behöver nog inte köra så fort för att den där ska TA 20hk. Han har nog blandat ihop ge och ta. :-) | |
| Haha, lustig kille..=) Tragiskt nog kommer nån helt ovetande godtrogen person köpa den i förhoppning om att det ska fungera... | |
Deliq |
WOW, om jag köper fem stycken och monterar på taket på min touring, då har jag ju nästan 300hk sen... ;-) vilket spånhuvud tror på en sån annons ?? M V H // Dennis L. "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
Jeppe W |
Jag skickade killen ett mejl med en helt vänlig fråga "hur i helskotta en vinge kan TILLFÖRA effekt", det blir spännande å se om han svarar...! :P |
| formodligen fyller killen år eller nått, därav mobilnr i annonsen :)) | |
| Bara det bästa gott nog! | |
| Vet verkar inte som han har sålt sin turbovinge än iaf, kanske skulle lägga ett bud : Jag vill ha 1000 spänn för att jag tar den. | |
|
Undrar vad mamma säger om att ha vinge och förgasare i finsoffan.... kanske soffan som skulle trimmas??!? /// Gunnar E. |
|
|
gunnare Nu vet jag ju inte hur de förgasarna du har skådat ser ut, men det där ser ut som en turbo med tillhörande grenrör. =P |
|
| Du får även med fötter iaf om du inte har några! | |
|
Med HK kanske han menar "hektar"! Alltså den vingen ger lika mycket EXTRA luftmotstånd som 20 hektar skulle göra, lodrätt uppställt, med fötter, på bagageluckan... :DDD Därför MÅSTE man använda turbon, som sölar olja i finsoffan, för att överhuvudtaget kunna få nån fart på bilen....Ojojo! Men roligt var det :) BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
|
Annars skulle det gärna kunnat va ett halv taskigt 1-april skämt!! ___Piff___ |
|
|
Citat från sambon: -WOW kan man få extra HK av en vinge... Förstå om man kommer hem från jobbet så har frugan brassat dit värsta trimvingen på M3:an i hopp om att den skall gå skit fort /Fredrik |
|
|
Hahaha :DDD, "kopparmasken", den var bra :) DET skulle jag gärna vilja vara med om... ... Och så är hon skitglad, o visar o pekar...hur hon borrat o skruvat :) Eller...kanske inte, ändå, hmmmm...Fina M3:an... /Anders BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
Evol-79 |
Om man monterar vingen så att den genererar lyftkrafter, skulle den då "minskade" vikten på bilen kunna motsvara en effektökning på några hästar? Eller är det helt orimligt att tänka så? Att sen köregenskaperna går åt pipan är ju en annan grej :) |
|
:KRAFTWERK: Lovar att jag skall bjuda in dig på premiärvisningen om hon skulle göra det. Lovar även att du skuller kunna ta med henne hem... ;) |
|
|
Evol-79. Nej, det blir fel. Bilens massa minskar inte pga negativ down-force (up-force??). Vingen kommer däremot att stjäla effekt även då. |
|
|
det där var väl ingenting 20hkr för en vinge....jag har polerad lack det borde göra minst 40hkr...hehe (; ///325/// |
|
|
Antingen driver ngn med han som är ägare till mobilnumret lr driver ngn med oss... =) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.