|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag kan förstå de som inte gillar att köparen prutar innan han ens sett bilen, jag gillar det inte heller. I ditt fall tycker jag dock att det låter vettigt, som du säger är det ju bortkastad tid annars. Lägg fram det på ett snyggt sätt bara (som du verkar göra), så borde det funka. |
|
|
Jag brukar försöka förklara att jag ÄR seriös och bara pejlar läget, samt att jag vill visa säljaren respekt ist för att komma och pruta på en bil som han själv vet inte kommer gå lägre i pris. Jag skickar aldrig ett mail där det står "Du får 40" Jag skickar alltid en kort förklaring och att jag har full förståelse för att man inte vill gå så lågt osv. Men faktum är att jag fått ett par säljare att nappa på mitt "bud" Som vill visa mig bilen. //Tobbe |
|
|
Japp nu var den inhandlad iaf, 525 -93 23 000mil Den sedvanliga ångesten har satt in "Är det verkligen en bra affär?!". Men jo jag tror jag gjort en vettig affär. Fick bilen till rätt hyffsat pris, dock måste jag köpa 2omgångar däck och 1 omgång fälgar, nytt blås lär behövas med tiden med. Däcken ser jag inte som så negativt eftersom jag fick ner priset hyggligt och nu kan köpa dom hjul jag verkligen vill ha. Systemet känns lite osäkrare, funderar på om man ska försöka få tag på ngt beggat eller om man ska köpa nytt iom att jag tänker behålla bilen säkert 5 år.... //Tobbe |
|
|
Grattis till köpet ! Med vanos och allt :D När får vi se nå bilder då ? Mvh Robbin |
|
|
Tack! Jo jag är faktiskt helnöjd. Priset var lågt och innebar en del fix, fast det är lungt. Tvättade åket med ett bra vaxschampo idag som faktiskt verkade funka kalas! Har alltid hållt mig till sonax produkter innan. Men så pratade jag och en polare om Autosmarts produkter. Kan bara säga att detta var bättre än alla andra vaxschampon jag testat. Nåväl, kompisen tog lite bilder på vagnen idag och jag väntar på att få dom skickade över nätet till mig så ni får ge er till tåls :) //Tobbe ( som nu verkligen förstår ordspråket "en gång BMW, alltid BMW :) ) |
|
|
Ja , det är en speciell känsla i att köra BMW :D Vars hittar man detta autosmart ? Hade tänkt vaxa min nu innan vinter saltet börjar bli allt för jäkligt. Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge ;> Mvh Robbin |
|
|
Jag köpte mitt schampo nu på preem. Jag har dock inte provat deras vax eller polish. Men håller dom samma kvalite på vax och polish som på schampot så är det nog grymt bra. Jag vet att Autoexperten här i stan saluför deras produkter med. //Tobbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.