|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hur många rätt får ni? Länk Jag hade 12. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! | |
|
11 rätt. //Palle |
|
| 12 rätt givetvis ;) | |
| 12 rätt. | |
|
Det där var ju löjligt. Jag hade satt 12 rätt redan som 5-åring (ingen överdrift) :) Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
12 rätt. Något annat vore skandal på det testet... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
12/12 - nog svår :P // MiliaN |
|
|
12 RÄTT Du jobbar som bilförsäljare, väl? |
|
|
12 rätt givet :) ___ Mvh Patrik N. |
|
Axel |
12 rätt,vad STOLT jag blir. MVH Axel Bromsen är fartens värsta fiende. |
|
12 rätt, lite för enkelt faktiskt. MVH / Jacob |
|
|
Det var väl inga problem att bli bilförsäljare! "Kvinnor gillar enkla saker...Män!" - Kary Lash, fotograf |
|
|
12 rätt. Och fattas bara annat! Patetiskt enkelt :D /// Olof Länk |
|
|
12 av 12... och inte en enda roundel var med. :-( ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
12 här också , men det kändes ju löjligt att de kallar detta för ett 'test' när de hade superfåniga hjälptexter som i princip berättade i klartext vilket märke det var :) / Peter |
|
| 12 rätt! | |
haimaul |
12 rätt, men jag jan inte säga att jag känner mig stolt över att känna igen Hyundays och Toyotas fula och meningslösa loggor. Det är sånt man gärna skulle vilja radera ur huvudet för att ge plats åt nåt annat. Ledtrådarna gjorde hursomhelst testet löjligt lätt. |
|
Jösses... Ett test som verkligen skiljer agnarna från vetet... När 62% har alla rätt... Man är inte paranoid om de verkligen är ute efter en. |
|
| 12 rätt så klart. Hade varit intressantare utan hjälptexterna som tooon skrev :) | |
|
Skippa bilderna blir det ju en LITEN utmaning... :) MVH, E38B12 |
|
|
12 rätt...... Skulle de där vara svårt? Hmmm... Mvh Jonah |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.