|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Helt otroligt att det e samma extraktor rör. Säkert kan RD's göra en viss skillnad, men vågar nästan slå vad om att inte +45hk, även om man mappar/chippar. | |
blitz |
ingen som är intreserad och beställa de har bra priser, de har kampanj på 10-15 personer, plus att man får ett bra pris på chipet |
|
Är intresserad, men tidpunkten är lite fel, inget speciellt kul med "+45" hästar till vintern:( Dessutom bor jag i Finland, och undrar hur det blir med ev.frakt... |
|
blitz |
Hej bayerischemotor kolla min tidigare inlägg desa priser finns inte så länge till |
|
Dinan extraktorgrenrör kostar $7000. OCh tänk på att $ är all time low sen 1997 denna vecka. Komplett trimkitt till M5 ffrån Dinan kostar $35 000. Men det blir skillnad: Länk |
|
blitz |
vad är som ingår i dena trimkitt för $35 000 |
| Blitz: Garanterat inget som är värt de pengarna i.a.f.!!! :) | |
|
DINAN är lite speciella, vad man betalar för är att man som Amerikan att bilen fortfarande omfattas av BMW's garantier, då DINAN har nåt special avtal med BMW NA. inget man har nytta av i Svedala så värdet av merkostnaden är = 0 produkterna är iof. väldans fina men priserna är bokstavligen helt sjuka .... om man bortser från det jag skrev ovan... |
|
| Pratade med Köhler förra veckan och han hade hållt på och mappat en M5 motor med extraktorgrenrör och DTA sprut. Ur den maskinen fick de tydligen ut 435hk och ett riktigt bra register. Vet dock inte vad det var för grenrör men han sa då att m5 grenrören var riktigt dåliga. | |
| men man får nog byta även till större catalysatorer och slutdämpare för att få ut +45hk se på kelleners +65hk kammar komlett avgassystem och mappning i bänk mvh, | |
blitz |
jag har frågat och många tycker att catar är bra på m5 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.