|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
UUsch, vad arg man blir. Inatt ställde några ligister en stor j-la vägkon på taket på min extremt välvårdade 525a. Hela taket fullt av millimeterdjupa 30 cm långa repor. Tur man inte såg vilka det var för då hade man nog åkt in på livstid... ---- Rasen nicht reisen | |
|
Beklagar sorgen...Borde va skottpengar på sånt. Fick själv mina M3 speglar snodda för ett tag sen...Det är förjävligt.... |
|
| Fick min backspegel söndersparkad i somras, så jag vet hur det känns. Jäkligt trist med folk som inte begriper att man vill hålla sin bil hel och snygg. | |
|
Såna "människor" borde stenas till döds. Ja fick själv hela mitt tak o motorhuv inbucklat för 1månad sen. ///Schumi |
|
| Hur jäkla meningslöst som helst har dom ingen som helst respekt för andras ägodelar . | |
| Tackar för sympatierna. Det kostar att ligga på topp, bara att bita ihop o komma igen.. | |
| Lider med dig. Fick hela sidan (framdörr, bakdörr, samt bakflygel) repat på gatan hemma för 14 dagar sedan. Kom ut i söndags och såg att fronten var nyrepad. Bara att åka till skadebesiktning igen... Blir så förbannad. | |
|
Jävla idioter. Fick själv bilen repad i somras, men det är kul att se att dom lagt ner mycke energi på det, repan är hela framskärmen och dörren, och når ända ner till plåten! Stening och hängning på allmän plats verkar helt plötsligt inte så dumt! |
|
735 |
Bara beklaga... E för djävligt när saker som detta händer. Har fått en nyckel skrapad på min högra bakflygel 20-25 cm repa... Men d är väl som ngn sa´: I sverige är avundsjukan starkare än sexual driften... |
|
Nån som är bekant med parkeringsbucklor? Fick 2 stycken ganska stora första veckan jag hade bilen. Tror nästan att folk smäller upp dörrarna i den bara för att dom är avundsjuka. För djävligt. Bara för att dom kör runt i nån rostig gammal fiat som dom vaxar med kaviar... // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
|
Har också råkat ut för meterslånga repor.. ner till grundfärgen. Hur fan uppfostras skitungarna nuförtiden?!?! Måste ju förhöja tillvaron något helt otroligt, när man drar omkring på gatorna nattetid. Säger som John Travolta i Pulp Fiction; det hade nästan varit värt det för att få komma på dem när de repade bilen... |
|
| Har råkat ut för hela bakluckan fylld av repor i cirklar ända ner till grundfärgen, det var på en helt ny 520E28, tur var väl att bilen ändå totalkvaddades senare så man slapp se eländet i form av repor och en nyare 535E34 införskaffades som hittentills har sluppit sådant. | |
|
det är tråkigt att folk inte kan låta andras saker vara ifred. bara för att man vill ha en fin bil! är det avundsjuka eller...skulle man få tag i dom så vet jag inte vad som skulle hända man åkte väl dit själv troligtvis!! //norda |
|
opus |
På denna sida finns det under vårdtips BMW något som heter carclinik. De trollar bort ``parkeringbulor``. Det är tamej?????? Otroligt att man inte kan ha BMW`n helt rep och bulfri på en parkering. Snacka om avensjuka. opus |
|
ställde min ca. 2m ifrån ett par kärringar i en volvo 440 för ett tag sedan, när jag kommer tillbaka är volvon borta och jag har en fet bula i barskärmen! ger mig satan på att de dammade till den med något bara på ren djävulskap. bara en av många överraskningar... slutat bry mig, lackar om bilen vid säljdags så kan näste ägare börja slita ut peruken och slå sig lila på knogarna. ja, och grannens blomlåda ska vi ej glömma, kvaddade motorhuven för en månad sen... ///RÖKNING DÖDAR -skrev nån på ciggpaketen, då har de ej provat detta forum! |
|
|
Som tur är har jag aldrig råkat ut för nått sånt här, och vill inte göra det heller. Vart har ni som råkat ut för detta stått parkerade? Kan ju vara bra att veta så man kanske kan undvika att stå på vissa ställen nattetid t.ex. |
|
Mberg |
När jag kom ut en dag och skulle låsa upp bilen så var det kromade "låshöljet" borta plus massa repor runt låset,det hände aldrig på min volvo.. =) Synd att man inte får ha saker ifred. |
|
jag hade en nyrenoverad 318i (e30) för ett tag sedan som verkligen va i toppskick, så lånade jag ut den till min syster som skulle åka långt en helg så när hon kommer tillbaka med den så har någon jävel slagit in en dörruta och tagit min cd-spelare. Men jag e nog fortfarande glad över att de inte hade sönder låset lr lacken eftersom den va nylackad!! ___Piff___ |
|
Mberg |
ajdå.. det var ju inte kul. jag köpte ny cd nu i helgen som jag hoppas att jag får behålla den.. |
| Jag fått ett ryckt handtag, en antenn, bulor, repor och en sten i huven.. blir pengar av alla reperationer, och inte lite iheller | |
| det är för jävligt... lider med er till 110%... bara ut att jaga med elefant gevär | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.